וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורובאסקט: ישראל הפסידה 85:64 לנבחרת בריטניה

הנבחרת נכנעה לבריטים וסיימה את מסע ההיערכות שלה ליורובאסקט עם מאזן של 2:9. האוול (15) ופניני (14) בלטו. אדלשטיין: "לא אהבתי את מה שראיתי, זאת קריאת השכמה לקראת האליפות"

שחקן נבחרת ישראל ריצ'רד האוול. באדיבות ההתאחדות הפולנית, אתר רשמי
ועכשיו, לדבר האמיתי. ריצ'רד האוול/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות הפולנית

נבחרת ישראל חתמה היום (שבת) את משחקי ההכנה שלה לקראת יורובאסקט 2017 עם הפסד 85:64 לנבחרת בריטניה במסגרת טורניר ההכנה בפולין. החבורה של ארז אדלשטיין, שכבר ניצחה את הבריטים פעמיים במהלך ההכנות לאליפות אירופה, נכנעה לה בפעם השלישית וסיימה את משחקי ההכנה שלה עם מאזן נאה של 2:9. הבריטים נעזרו במשחק נפלא של דניאל קלארק ועלו ליתרון מרשים ברבע הראשון ומאז הצליחו להגדיל אותו ולזכות בניצחון. ריצ'רד האוול הוביל את הנבחרת עם 15 נקודות, גיא פניני הוסיף 14. גל מקל זכה למנוחה. הנבחרת תשוב ארצה ביום ראשון, כאשר עד שני בבוקר צפוי אדלשטיין לבצע ניפוי אחרון בסגל (ככל הנראה עמית שמחון או אלישי כדיר) ובשלישי יחלו רשמית האימונים במסגרת היורובאסקט, לקראת המשחק הראשון נגד איטליה ביום חמישי.

קלעו לנבחרת ישראל: ריצ'רד האוול 15, גיא פניני 14, עומרי כספי 12, יוגב אוחיון 11, ליאור אליהו 7, עמית שמחון 2, בר טימור 2, אלישי כדיר 1.

מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין: "לא אהבתי את מה שראיתי, זאת לא הדרך ששיחקנו לאורך כל ההכנה. באנו בצורה נרפית, ואולי אפילו טיפה לא מרוכזת, לא הסתדרנו עם האגרסיביות שלהם וזאת קריאת השכמה לקראת האליפות כי ברור לי שנקבל אגרסיביות מצד האיטלקים, הליטאים, הגרמנים והגיאורגים. היו לנו מטרות בהכנה, להריץ שחקנים שיקבלו דקות משחק, ניסינו לתמרן כל הזמן מבחינת העומסים והפציעות שיש, לשחק בהרכבים מיוחדים שיכול להיות שהאליפות תעמיד לו את האתגר הזה, בהרבה חלקים עשינו את זה טוב, היום היינו בסיטואציה שהיינו בפיגור ולא הצלחנו לחזור ממנו, וזה הפך להיות סוג של כדור שלג ויש לנו הרבה מה ללמוד בארבעה ימים שנותרו".

seperator

מהלך המשחק

עוד לפני המשחק, הקפטנים כספי ואצ'ארה קיבלו תשורה על השתתפותם בטורניר. נבחרת ישראל פתחה עם יוגב אוחיון, יותם הלפרין, עומרי כספי, ליאור אליהו וריצ'רד האוול. הבריטים פתחו את המשחק טוב יותר ומצאו עצמם ביתרון דו ספרתי מבטיח אחרי 7 דקות. דניאל קלארק וטדי אוקרפור הובילו את הבריטים שניצלו את החולשה בהגנת הישראלית. בסיום הרבע הראשון הבריטים הוליכו 16:26.

ברבע השני הבריטים לא הורידו הילוך, השחקנים של ארז אדלשטיין לא הפסיקו להחטיא וכעבור חמש דקות הבריטים הובילו 23:37. ריצ'רד האוול ניסה להחזיר את ישראל למשחק, אך דניאל קלארק המשיך לספק תצוגה התקפית מרשימה. גיא פניני צמצם את הפער ל-10 אבל שלשה של קלארק על הבאזר הורידה את ישראל להפסקה בפיגור 15, 45:30.

הרבע השלישי לא הראה סימן לשינוי. שש דקות בתוך הרבע, הבריטים נעזרו בשלוש שלשות רצופות כדי להגדיל את היתרון לפער מבטיח של 20 נקודות - 41:61. חמש נקודות רצופות של יוגב אוחיון הקטינו את ההפרש והעמידו את התוצאה על 62:47. בסיומו של הרבע השלישי, הבריטים עדיין החזיקו ביתרון משמעותי, 51:65.

התוצאה המשיכה להסתובב סביב ה-20 הפרש לטובת הבריטים ונראה שהישראלים ויתרו על המשחק. בסופו של דבר, הבריטים, שהיו טובים בהרבה, זכו בניצחון עם 64:85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully