וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בנבחרת ליטא: דונאטס מוטיונאס תקוע ביוסטון, צפוי להחמיץ את פתיחת היורובאסקט

28.8.2017 / 14:17

אחד מכוכבי ליטא המריא ליוסטון כדי לשהות לצד בת זוגו שכורעת ללדת, אך הסופה "הארווי" סגרה את שדה התעופה המקומי עד יום רביעי. הגעת הנבחרת הליטאית לישראל נדחתה בשל תקלה במטוס

שחקן יוסטון רוקטס דונטאס מוטיונאס. AP
נסע ליוסטון בסופ"ש הלא נכון. מוטיונאס/AP

נבחרת ליטא הייתה אמורה להיות בין שלוש הנבחרות שינחתו בישראל במהלך היום (שני) לקראת פתיחת היורובאסקט. עם זאת, הטיסה של הנבחרת הליטאית נדחתה בשל תקלה במטוס וראשי הנבחרת מחפשים טיסה חלופית בתקווה להגיע לישראל מחר. בכך לא תמו הצרות של הליטאים: הגעתו של דונאטוס מוטיונאס, שנמצא בארצות הברית ואמור לחבור לנבחרת בישראל מתעכבת אף היא.

מוטיונאס, ששיחק במשך ארבע עונות ביוסטון וחתם לאחרונה בשנדונג הסינית, המריא בשבוע שעבר ליוסטון, אחרי משחק הנבחרת נגד ספרד, כדי לשהות לצד בת זוגו בלידת בנו, אך הסופה "הארווי" שהכתה בטקסס ובעיר עצמה שיבשה את התוכניות שלו להצטרף לנבחרת כבר באימון הערב של יום רביעי ביד אליהו. שדה התעופה של יוסטון מושבת עד יום רביעי בשל הסופה וסגירת בתי הספר והמצב של הרחובות בעיר, ובליטא ינסו ביום רביעי להעלות את שחקן הפנים המשמעותי שלהם על טיסה לאירופה, ומשם ינסה לתפוס טיסה לישראל, אך ככל הנראה לא יוכל להשתתף במשחק הבכורה של הליטאים באליפות, נגד גיאורגיה ביום חמישי.

"דונטאס עדכן אותנו שהוא נחת בשלום ביוסטון, ושהכל בסדר", אמר מאמן נבחרת ליטא דאיניוס אדומייטיס לפני המראת נבחרת ליטא לישראל, "אנחנו צריכים לקוות שיהיה חלון טוב של מזג אוויר כדי שהוא יוכל להמריא משם".

ליטא מקווה לסיים במקום הראשון את בית ב' של היורובאסקט בתל אביב כדי להמנע ככל הנראה ממפגש בשמינית הגמר עם שלוש הנבחרות החזקות שמשחקות בבית א', סלובניה, צרפת ויוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully