וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני במונולוג עצבני: "אני לא ג'ון אוגו, לא טיפוס של שואו"

25.8.2017 / 7:02

קפטן מכבי תל אביב ירה: "אנשים לא מבינים למה אני משחק, לא מבינים למה אני בנבחרת. אם במועדון חושבים שאני לא מתאים להיות קשר אחורי, אוכיח להם אחרת". גם טיבי עונה למבקרים: "אין לי בעיה שיספידו אותי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
"אתם בתקשורת החלטתם איזה קשר אחורי צריך להיות למכבי תל אביב, אבל אני קשר אחורי מסגנון אחר. אני שחקן שמחבר את הכדור להתקפה בצורה טובה. יש שחקנים שאתה מגיע למשחק ורואה מה הם נותנים. אצלי מבינים את התרומה שלי רק דרך סטטיסטיקה"

אחרי השער האחרון שכבש שרן ייני במדי מכבי תל אביב, לקח אותו וינסנט אניימה על הגב. אתמול (חמישי) השער של הקשר האחורי סידר למכבי תל אביב 2:2 מול אלטאך ואת הכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית. ייני סיפר פעם שהוא לא מרבה לקרוא ולשמוע את תקשורת הספורט המכסה את מכבי תל אביב, אבל בסיום המשחק הוא הודה שלאחרונה הבין שיש יותר מדי דיבורים על האיכות שלו כקשר אחורי והיה לו הרבה מה להגיד על כך.

במונולוג יוצא דופן הוא פתח את כל מה שיושב לו על הלב: "מעולם לא היה תפקיד שמילאתי וקיבלתי פרגון מוחלט מהתקשורת", אמר. "אולי בתור בלם בשנה וחצי שהיה לי עם מוטי איוניר הרגשתי שיש כאלה שקצת מבסוטים בתקשורת. לגבי הקשר האחורי. יש כל מיני קשרים אחוריים. יש קשר כמו קונטה שעבר לצ'לסי שהוא כזה חזק ומהיר. יש קשר אחורי כמו אוגו מבאר שבע שהוא חזק וגדול. יש קשר אחורי כמו בוסקטס עם פסים מיוחדים ויש קשר אחורי כמו פירלו שלא חטף כדור בחייו אבל אמרו שהוא מהטובים שהיו. אתם בתקשורת החלטתם איזה קשר אחורי צריך להיות למכבי תל אביב, אבל אני קשר אחורי מסגנון אחר. אני שחקן שמחבר את הכדור להתקפה בצורה טובה. יש שחקנים שאתה מגיע למשחק ורואה מה הם נותנים. אצלי מבינים את התרומה שלי רק דרך סטטיסטיקה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב עלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית עם 2:2 מול אלטאך
ג'ורדי קרויף חוגג: "יש משחקים שבהם האופי מכריע, חייבים חיזוק"
היום ההגרלה: מכבי תל אביב בקבוצת דירוג 2, באר שבע בדרג 3

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מקבל מספיק הערכה? ייני חוגג/ברני ארדוב
"אני לא חוטף כמו אוגו בגליץ' של 'או אה'. אני לא טיפוס של שואו. אני אוהב להיות אני. אני קורא את המשחק ואני נכנס ולוקח את הכדור. אתם אפילו לא מחשיבים לי את זה כחטיפה"

ייני הוסיף ש"יש כאלה שהם בולטים לעין. אני לא שחקן בולט לעין ולכן אנשים לא מבינים למה כל מאמן זר שהיה כאן נתן לי לשחק. אנשים לא מבינים למה אני בנבחרת. היו אומרים עלי בתור מגן שאני לא עושה התקפה בזמן שג'ורדי היה בא ואומר לי 'אתה התקפי מדי'. אני עושה מה שהמאמן אומר לי. צוות השחקנים שלי מרוצה ממני ואני כל הזמן רוצה להשתפר. הלכתי לדור מיכה וביקשתי שיגיד לי מה אני עושה לא טוב. דיברתי עם ברק יצחקי ושאלתי אותו איזה קשר אחורי אתה רוצה שאהיה. היה כאן גל אלברמן, קשר אחורי ענק, שעשה פה שבע עונות מדהימות. אני מחליף אותו ואני אביא את שלי. אתם יכולים ליהנות או לא ליהנות. אני אבחן על סמך התוצאות".

אמרת שאתה נבחן על פי הסטטיסטיקה ושהתקשורת לא רואה את הנתונים, אבל במשחק האחרון בליגה מול בית"ר ירושלים היו לך רק 33 אחוזים של תיקולים טובים.

"אני אבדוק את המספר הזה ואקח את זה לתשומת לבי. אני לא חושב שתמצאו הרבה משחקים שלא זכיתי בהם במירב התיקולים. אני חושב שאני חוטף הרבה כדורים, אבל אני לא חוטף כמו אוגו בגליץ' של 'או אה'. אני לא טיפוס של שואו. אני אוהב להיות אני. אני קורא את המשחק ואני נכנס ולוקח את הכדור. אתם אפילו לא מחשיבים לי את זה כחטיפה. אני מרוצה מכמות חילוצי הכדור שלי בכל משחק אבל אני רוצה להשתפר. לא היה תפקיד אחד בו שיחקתי זמן ממושך ולא השתפרתי. אני מבטיח לכם שבסוף העונה כל אחד כאן יהיה מרוצה ממני יותר מכפי שהוא עכשיו".

אתה תתאכזב אם מכבי תל אביב תביא קשר אחורי במקומך עד סוף החודש?

"אני לא אתאכזב משום דבר. כל מה שטוב למועדון הזה, זה מעולה. אם במועדון חושבים שאני לא הבן האדם המתאים להיות קשר אחורי, אני אוכיח להם שהם טועים. בכל מקום אמצא את דרכי ומקומי בקבוצה".

אתה קרוב לג'ורדי קרויף. עבר עליו שבוע קשה מאוד עם הדיווחים שמקלארן הובא לו על הראש.

"אף אחד לא הובא על הראש של ג'ורדי. כולכם עוסקים בספקולציות ואין לכם מושג".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ', איתן טיבי חוגגים. ברני ארדוב
"אני לא נמצא באור הזרקורים". טיבי עם ראיקוביץ'/ברני ארדוב

שחקן נוסף של מכבי תל אביב שדיבר אמש אחרי המשחק עם התקשורת הוא איתן טיבי שבעצמו חוטף לא מעט ביקורת באחרונה ונטען כי הוא נמצא בירידה. "אני שחקן שלא נמצא באור הזרקורים ולכן אני פחות מוערך", אמר טיבי. "אין לי בעיה אם יספידו אותי. יש עדיין אנשים שמעריכים אותי והם בעיקר בתוך המועדון ולכן אני לא מתרגש. כשמדברים עליך כנראה שאתה שווה משהו". על האפשרות שמכבי תל אביב תביא בלם נוסף, אמר טיבי: "המועדון יחליט מה נכון להביא. אנחנו נבוא לעבוד ואם ירצו עוד בלם, שיביאו. נדע איך להסתדר עם זה. יש לנו במכבי תל אביב בלמים מצויינים והנתונים לא משקרים אבל אם יחליטו להביא בלמים, לא נבוא ונגיד אל תביאו. זו הזכות של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully