וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי תל אביב בקבוצת דירוג 2, באר שבע בדרג 3

הצהובים יהיו בקבוצה השנייה בעקבות הדחה של שלוש קבוצות עם ניקוד טוב משלהם. האלופה תדורג בקבוצת הדירוג השלישית בעקבות ההדחה של קרסונדאר. וגם: ממי כדאי להימנע בכל דרג

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב והפועל באר שבע הבטיחו את מקומן בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים הצליחו לעשות את זה הערב (חמישי) אחרי 2:2 ביתי מול אלטאך ו-2:3 בסיכום המפגשים. זמן טוב לבדוק את היריבות האפשריות בשלב הבתים.

אחרי העלייה של מכבי תל אביב הוכרע שהצהובים יהיו מדורגים בקבוצת הדרג השנייה בהגרלת הליגה האירופית. לקבוצה של ג'ורדי קרויף יש 23.275 נקודות דירוג והיא הייתה זקוקה לכך ששלוש קבוצות לפחות עם ניקוד עדיף משלה יודחו, וכך קרה כשפאוק סלוניקי הודחה על ידי אוסטרסונדס השבדית, פנרבחצ'ה הובכה על ידי ורדאר המקדונית וגם לגיה ורשה הפולנית נשלחה הביתה אחרי הדחה מול שריף טיראספול.

הפועל באר שבע, שהודחה ממוקדמות ליגת האלופות ממש רגע לפני העלייה לשלב הבתים, תדורג בקבוצת הדירוג השלישית בליגה האירופית. האדומים נכנסו כקבוצה האחרונה מבחינת נקודות דירוג אל הדרג השלישי לאחר שהכוכב האדום בלגרד הדיחה את קרסנודאר הרוסית וחוללה הפתעה.

הדרגים עד כה:

דרג א': ארסנל, זניט סנט פטרסבורג, ליון, דינמו קייב, ויאריאל, אתלטיק בילבאו, לאציו, מילאן, ויקטוריה פלזן, רד בול זלצבורג, פ.צ. קופנהאגן.

דרג ב': סטיאווה בוקרשט, לודוגורץ, באטה בוריסוב, אברטון, יאנג בויז, מארסיי, ריאל סוסיאדד, מכבי תל אביב, לוקומוטיב מוסקבה, אוסטריה וינה, הרטה ברלין, ניס.

דרג ג': אסטנה, פרטיזן בלגרד, הופנהיים, פ.צ. קלן, רייקה, ויטוריה גימראייש, אטאלנטה, זולטה וארחם, זוריה לוגנסק, רוזנבורג, שריף טיראספול, הפועל באר שבע.

דרג ד': אפולון לימאסול, איסטנבול באשקשהיר, קוניאספור, ויטסה, סלביה פראג, סקנדבורו, פסטאב זלין, א.א.ק אתונה, לוגאנו, ורדאר, אוסטרסונד.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
יהיו בקבוצת הדירוג השנייה. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

ניתוח ההגרלה

אם שתי הקבוצות הישראליות חפצות חיים במפעל ואולי אפילו רוצות לסיים במקום הראשון, הן ירצו מן הסתם להימנע מארסנל. התותחנים אמנם צפויים להעניק מנוחה לשחקנים רבים במפעל הזה, אבל גם כך מדובר בקבוצה ברמת איכות אחרת מרוב הקבוצות במפעל. גם מפגש עם מילאן המתחדשת, דינמו קייב, זניט סנט פטרסבורג ואחת הספרדיות (ויאריאל ואתלטיק בילבאו) יהיה קשה מאוד.

מכבי תל אביב, שכאמור נמצאת בדרג השני, תקווה להימנע מאחת הגרמניות בדרג השלישי (הופנהיים, שהודחה במוקדמות ליגת האלופות על ידי ליברפול, ופ.צ. קלן) כשגם זולטה וארחם הבלגית היא מסוכנת וחזקה. הפועל באר שבע לעומת זאת, מדורגת בקבוצת הדירוג השלישית כך שהיא לא יכולה לפגוש קבוצה מהדירוג שלה ותפגוש במקום זאת יריבה מקבוצת הדירוג השנייה. שם היא תקווה להימנע מאברטון, הרטה ברלין, ניס, ריאל סוסיאדד וכמובן ממפגש עם לוקומוטיב מוסקבה החזקה, שנמצאת בינתיים במקום השני בליגה הרוסית.

בדרג הרביעי הקבוצה ששתי הישראליות יקוו להימנע ממנה היא איסטנבול בשקשהיר. אמנם הטורקים חסרי מסורת באירופה ובכלל, אבל מדובר בקבוצה חזקה מאוד שכמעט הדיחה את סביליה במוקדמות ליגת האלופות. בבשקשהיר משחקים בין היתר עמנואל אדבאיור, גאל קלישי, אמרה בלזוגלו הוותיק, גוקאן אינלר ואחרים. קבוצות נוספות שכדאי להימנע ממנה בדרג הזה הן: א.א.ק אתונה והכוכב האדום בלגרד (משחקי חוץ קשים מאוד) ואלופת צ'כיה סלביה פראג. עם זאת, בדרג הרביעי יש גם כמה קבוצות שאפשר בהחלט להתמודד איתן בצורה מוצלחת ובראשן אוסטרסונד השבדית, ורדאר המקדונית, לוגאנו השוויצרית, אפולון לימאסול וסקנדבורו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
מחכה למכבי תל אביב או הפועל באר שבע? מסוט אוזיל/רויטרס
אוהדי הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
משחק חוץ מול הכוכב האדום לא יהיה פיקניק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully