וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "יש משחקים שבהם האופי מכריע, חייבים חיזוק"

24.8.2017 / 22:01

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מההעפלה לשלב הבתים, אך כבר חושב על השאיפה האמיתית: "הליגה היא המטרה העליונה שלנו". על מקלארן: "הוא חלק מהצוות". שרן ייני: "אלירן עטר? מקווה שיגיע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הייתה רחוקה מלהרשים הערב (חמישי), וסיפקה לאוהדיה דקות ארוכות של דפיקות לב וחששות, אבל חזרה פעמיים מפיגור טבסופו של דבר הצליחה לסיים ב-2:2 מול אלטאך האוסטרית - שסידר לצהובים מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית עם 2:3 בסיכום. זו השנה השלישית ברציפות בה סגנית האלופה משתתפת בשלב בתים של מפעל אירופי (פעמים ברצף בליגה האירופית, ולפני שנתיים בליגת האלופות), והיא תמתין למחר ב-14:00 כדי לגלות מי היריבות שיחכו לה בשלב הבא.

עוד בנושא

מכבי תל אביב עלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית עם 2:2 מול אלטאך
ליגה אירופית: מונס דאבור כבש במדי זלצבורג ועלה לשלב הבתים
ליגת האלופות: ריאל עם דורטמונד וטוטנהאם, באיירן עם פ.ס.ז', בארסה עם יובה

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"היינו ווינרים אמיתיים". ייני חוגג את השער/ברני ארדוב

המאמן ג'ורדי קרויף נשמע מרוצה בסיום: "אני חושב שכל המשחקים במוקדמות הליגה האירופית היו קשים. כל המחמאות לקבוצה. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אבל יש משחקים שבהם האופי מכריע הכול. אני חושב שצריך להחמיא לשחקנים. היה לוח זמנים צפוף בלי חופשות, ובסך הכול בשמונה משחקים השגנו שבעה ניצחונות ותיקו אחד. זה ראוי להערכה. עשינו טעות בהגנה היום, כל עוד אנחנו תוקפים זה בסדר. הקהל דחף אותנו וזה טוב. שש פעמים לא ספגנו שער באירופה, זו סטטיסטיקה טובה".

על מקלארן: "במחצית הראשונה סטיב ישב ביציע. אחר כך הוא ירד לספסל. דיברנו על המחשבות שלנו על המשחק. הוא חלק מהצוות וזה נורמאלי. יש אנשים שלא מבינים איך זה עובד, אבל מה שחשוב זה שאנחנו מבינים את זה".

"אנחנו חולמים על ליגה אירופית וזכייה בה", הוסיף קרויף, "אבל יודעים שזה יהיה קשה. ליגה היא המטרה העליונה שלנו וכדי שזה יקרה אנחנו חייבים חיזוק. אני מקווה לימים טובים בשבוע האחרון של אוגוסט".

שרן ייני' שכבש את שער השני, שהעלה את מכבי תל אביב: "הפוקוס שלנו היה לעלות לשלב הבתים ואני שמח שעשינו את זה. הרגשתי שהיינו בדקות מצויינות במהלך המשחק. ואז פתאום עם הגול הכול השתנה. ואז קיבלנו גול. זה משחק על עלייה ויש הרבה לחץ. אנחנו היינו ווינרים אמיתיים ואני מבסוט שהבאתי את הגול. יש לנו סגל של 29 שחקנים. אולי יגיעו עוד שחקנים. הסגל שלנו ערוך להרבה משחקים. יש כאלו שלא שיחקו שהיו יכולים להיות שחקני 11. אני מאמין בקבוצה שלנו. אני מרגיש מאוד בבית. הייתה לי שנה וחצי קשה בהולנד. אני מנסה ליישם את מה שלמדתי שם בליגה פה. פה התפקיד שלי יותר הגנתי. אלירן עטר? זו שאלה מסבכת. אני מקווה שהוא יגיע ואני אוהב אותו. מה שקורה בין בעלי הבית לא קשור אליי".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב עלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית עם 2:2 מול אלטאך

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, סטיב מקלארן. ברני ארדוב
"חלק מהצוות". קרויף ומקלארן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully