וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "שלחו אותי מכאן אחרי חמישה חודשים, אבל אני עדיין כאן"

25.8.2017 / 6:41

אחרי ההעפלה לשלב הבתים בליגה האירופית, ג'ורדי קרויף עשה סדר בשמועות לגביו: "לא צריך להתייחס לדיווחים על כך שאעזוב, אני ביחסים טובים עם גולדהאר ואנגלידיס". לצהובים יש שבוע להחתים שלושה שחקנים חדשים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. קרויף עושה סדר ולא מתכוון ללכת לשום מקום

שנה שלישית ברציפות שמכבי תל אביב בשלב הבתים (ליגת האלופות או הליגה האירופית) והיא תעשה זאת בצורה מאוד מכובדת כקבוצה מדרג ב', אבל מי שעמד אמש (חמישי) במבחן היה ג'ורדי קרויף עצמו. באחד השבועות היותר קשים שלו מאז הגיע למכבי תל אביב לפני חמש שנים, הוא הצליח להוביל את הקבוצה, עם כדורגל מאוד בינוני לליגה האירופית. אחרי שחילק מחמאות לקהל וטען כי בזכותו מכבי העפילה ואחרי שהתמוגג שמכבי תל אביב תהיה בדרג השני של הליגה האירופית, עשה קרויף סדר בכל הקשור לעתידו. על רקע כל מה שפורסם אודותיו בשבועיים האחרונים, הוא הבהיר כי אין לו כוונה ללכת לשום מקום.

"האוהדים של מכבי תל אביב מכירים אותי היטב ולמרות שיש כאלה שכתבו כבר אחרי חמישה חודשים שאני בדרך החוצה, אני כאן כבר בשנה השישית שלי. אם היה לי משהו לומר, הייתי אומר זאת בצורה ישירה. אוהדי מכבי תל אביב לא צריכים להתייחס לידיעות על אפשרות שאעזוב את הקבוצה". על עצמו ועל הקשר עם הבוסים, אמר קרויף: "אני לא אדם שקל לעבוד איתו. כשהגעתי למכבי תל אביב לא חשבתי שאהיה כאן יותר משלוש שנים והנה אני מתחיל עונה שישית. גם לא האמנתי שאהיה מאמן ולא חשבתי על זה. יש לי יחסים טובים עם ג'ק ומיטש. ג'ק עזב לכמה שנים ומיטש ואני ביחסים טובים מאוד. לפעמים יש מריבות. לא תמיד מסכימים על הכל כי אני לא איש שקל לעבוד איתו. אם אני כאן כל כך הרבה זמן, הקרדיט מגיע להם כי אני לא האיש הכי נוח".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב עלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית עם 2:2 מול אלטאך
ג'ורדי קרויף חוגג: "יש משחקים שבהם האופי מכריע, חייבים חיזוק"
היום ההגרלה: מכבי תל אביב בקבוצת דירוג 2, באר שבע בדרג 3

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף חוגג. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. קרויף חוגג על הספסל/ברני ארדוב

2. מירוץ נגד השעון: שבוע להחתמת שלושה שחקנים

הכרטיס לליגה האירופית יסדר לקרויף חיזוק ומלבד עסקת אלירן עטר שצפויה להיסגר כעת, אם מכבי תל אביב תפסיק להתעקש על 50 אלף דולר, יקבל קרויף גם שני זרים חדשים. מבחינת לוח הזמנים תחם ההולנדי אמש את מה שצריך לבצע. "יש לנו שבוע לצרף שחקנים", אמר והסביר: "אני רוצה שהשחקנים שנביא יוכלו לשחק בליגה האירופית וכדי שזה יקרה, אנחנו צריכים לעמוד בלוח הזמנים של אופ"א ולרשום את השחקנים בשבוע הקרוב (עד 1 בספטמבר בחצות). אם נחכה לסוף החלון כאן בארץ, לא נוכל להשתמש בשחקנים בליגה האירופית וזה לא יהיה טוב". אגב בעניין הזה חשף קרויף כי מכבי תל אביב הגישה הצעות גבוהות במיוחד לשחקנים שהעדיפו לא להגיע. "הגשנו הצעות בסכומים שמכבי מעולם לא הציעה", אמר וקבע למעשה שמכבי תל אביב הציעה גם 4 מיליון יורו על שחקן הקיץ ולא הצליחה לשכנע אותו להצטרף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בית"ר ירושלים דן מורי מול שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. ברני ארדוב
תושג פשרה? אלירן עטר/ברני ארדוב

3. קרויף פרגן לבאר שבע: "הגיע להם להעפיל לליגת האלופות"

בדרך כלל לא שומעים ממכבי תל אביב יותר מדי פרגון לאלופה, אבל אמש תחושת השמחה אצל הצהובים, אפשרה גם לומר כמה מילים חמות להפועל באר שבע. "הגיע להם להיות בליגת האלופות", אמר אמש קרויף. "הם היו חסרי מזל. אבל עצם זה ששני המועדונים יהיו ביחד בליגה האירופית הינו דבר חיובי מאוד לכדורגל הישראלי שהולך ומתקדם בזכות ההצלחות של מכבי תל אביב והפועל באר שבע". אחרי שהרוויחה 675 אלף יורו בגין מענקים על סיבובי המוקדמות בליגה האירופית, תקבל מכבי תל אביב מאופ"א מענק בגובה של 2.6 מיליון יורו על ההעפלה לשלב הבתים. בליגה האירופית גם יחכה לה הרבה מאוד כסף. 120 אלף יורו על נקודת ליגה ו-360 אלף יורו על ניצחון. במכבי תל אביב ירצו לסיים בין שתי הראשונות. העפלה ל-32 האחרונות כראש בית תקנה 600 אלף יורו. העפלה מהמקום השני ומכבי תסתפק רק ב-300 אלף יורו.

ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מפתיע באגף. שוינפלד/ברני ארדוב

4. ארון שוינפלד, התגלית של הקיץ

התגלית של מכבי תל אביב במשחקים באירופה הוא ללא ספק ארון שוינפלד. מדובר בשחקן שהגיע למכבי תל אביב כחלוץ רחבה ובמשחקים הגורליים באירופה תופקד כשחקן כנף שעובד קשה מאוד ומסייע המון להגנה ולמשחק הטקטי. שוינפלד סיפר אמש אחרי המשחק שמדובר בתפקיד שאינו זר לו. "אתם הייתם בטוחים שאני יכול לשחק רק כחלוץ רחבה, אבל בארצות הברית עשיתי בלא מעט משחקים את מה שג'ורדי מבקש ממני כאן במשחקים האחרונים. יש לי את היכולת לעבוד על הקו ולעשות הגנה. חשבתם שווידאר ואני לא יכולים לשחק יחד והנה אנחנו מוכיחים שאנחנו עושים זאת". קרויף אמר על שוינפלד: "ארון תורם לנו הרבה ואני יכול רק להתנצל על זה שאני לא נותן לו לשחק בעמדה הטבעית שלו כחלוץ המטרה".

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הלחץ ישתחרר? אצילי/ברני ארדוב

5. מנסים להוריד לחץ מעומר אצילי

ההחלטה של ג'ורדי קרויף לספסל אתמול את עומר אצילי, נבעה מהרצון להוריד לחץ מהקשר הישראלי שהגיע אחרי שנה שלא שיחק בספרד ועם שק של ציפיות על הגב. במכבי תל אביב מרגישים כי אצילי רוצה יותר מדי ומרגיש שהוא חייב להוביל את הקבוצה בכל משחק ומשכך החליט אתמול קרויף להרגיע אותו ולתת לו את התחושה שהוא לא חייב להיות כל הזמן כינור ראשון. לפני שפרסם את ההחלטה על ההרכב, קרא ההולנדי את אצילי לשיחה בארבע עיניים במהלכה בישר לו על החלטתו. במכבי תל אביב טוענים כי הכניסה של אצילי כמחליף כבר הייתה הרבה יותר טובה מאיך שהוא שיחק מול בית"ר ירושלים בתחילת השבוע כשהכול היה מונח על הכתפיים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully