וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חלק מהשחקנים ידעו כמה שבועות על הגעתו של סטיב מקלארן

23.8.2017 / 12:35

לוואלה! ספורט נודע כי ג'ורדי קרויף עצמו עדכן כמה שחקנים בדבר האפשרות שאיש המקצוע הבריטי יקבל תפקיד בשורות הצהובים. התלבטות בנוגע למקום הישיבה של מקלארן במשחק מול אלטאך

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סוגיית צירופו של סטיב מקלארן לשורות מכבי תל אביב, עדיין מעסיקה את מכבי תל אביב ואת כלי התקשורת המסקרים אותה. לוואלה! ספורט נודע היום כי כבר לפני שלושה שבועות ידעו מספר שחקנים במכבי תל אביב וגם גורמים אחרים במערכת, כי ג'ורדי קרויף מעוניין לצרף את האנגלי לצוות האימון שלו.

על פי הידוע, היה זה קרויף עצמו שעדכן בשיחות בארבע עיניים מספר אנשים במערכת וביניהם כמה מהשחקנים הוותיקים יותר בדבר האפשרות שמקלארן יגיע למכבי תל אביב ויעבוד לצידו בתפקיד של יועץ ועוזר בצוות האימון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קרויף רצה לצרף את מקלארן כמאמן מכבי תל אביב מספר פעמים בשנתיים האחרונות כאשר הקשר ביניהם התחדש אחרי שנים ארוכות בדיוק לפני שנתיים אחרי עזיבת פאקו אייסטרן.

עוד בנושא
מרואן קבהא שולח מסר לאלישע לוי: "אף אחד לא יכול להתעלם ממני"
אכזבה בבית"ר ירושלים: סיכוי קלוש שלינדזי רוז יגיע
ברק בכר בדמעות: "זה כואב, פספסנו הזדמנות אדירה". מליקסון בכה

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, יועץ סטיב מקלארן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ההולנדי רוצה את האנגלי לצידו. קרויף ומקלארן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

באשר למשחק מחר מול אלטאך, ידוע שעד עכשיו לא הוחלט היכן יישב מקלארן. מצד אחד קרויף רוצה אותו לצידו על הספסל, אך קיים סיכוי סביר שמקלארן יישב בסופו של דבר במעלה היציע ליד האנאליסטים של מכבי תל אביב ורק בהפסקה יירד לחדר ההלבשה לשיחה עם קרויף על רשמיו באשר ל-45 הדקות הראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully