וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף בירך את סטיב מקלארן: "אחרי 18 שנה אנחנו שוב יחד"

22.8.2017 / 21:14

על רקע הרמיזות לפיהן איש המקצוע האנגלי הונחת מעל ראשו של ההולנדי, מאמן הצהובים פרסם ברכה לרגל הצטרפותו של מקלארן. מכבי תל אביב: "ג'ורדי הביא אותו לכאן וכל דבר אחר הוא שקר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יום וחצי אחרי ההודעה הרשמית על צירופו של סטיב מקלארן לצוות המקצועי של מכבי תל אביב, מאמן הצהובים ג'ורדי קרויף הצטרף למברכים. קרויף צייץ ברכה בחשבון הטוויטר שלו כשכתב: "ברוכים הבאים למכבי תל אביב סטיב. אחרי 18 שנה אנחנו שוב יחד במגרש האימונים. אני שמח שאתה מצטרף לפרק החדש הזה".

במכבי תל אביב לא מסכימים עם ההנחה הרווחת בכלי התקשורת לפיה סטיב מקלארן הונחת בישראל מעל הראש של ג'ורדי קרויף ושבתוך פרק זמן מסוים, הוא יעמוד על הקווים במקומו. בדרך כלל, במכבי תל אביב לא מתייחסים למה שמתפרסם אודות הקבוצה, אלא אם מדובר בדיווחים הגובלים בדיבה, אלא שהפעם העליהום התקשורתי שבא לידי ביטוי ב-24 השעות האחרונות, הוציא מהכלים לא מעט גורמים במועדון שטוענים כי האמת רחוקה מאוד ממה שמתפרסם.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הודיעה: סטיב מקלארן מונה ליועץ לצוות המקצועי
אמש: מקלארן ירד לדשא ולקח חלק פעיל באימון של ג'ורדי קרויף
כשמיטש גולדהאר עושה יואב כץ: מכבי ת"א יותר מבורדקת מבית"ר?
"סטיב מקלארן יועץ מקצועי? זה כמו סטיבי וונדר כמורה נהיגה"

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, יועץ סטיב מקלארן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אז מי הביא את מי? קרויף ומקלארן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"ג'ורדי קרויף הביא את סטיב מקלארן לעבוד במכבי תל אביב", אמר גורם במועדון. "כל דבר אחר הוא שקר. ייתכן מאוד שגם מנספורד היה מעורב ושהם הביאו אותו יחד, אבל ההחלטה התקבלה על ידי ג'ורדי שרצה בעבר את מקלארן כמה פעמים והשיג אותו סוף סוף. כמנהל מקצועי במכבי תל אביב ג'ורדי היה צריך להחליף מאמנים לא מעט פעמים והוא בחן את מועמדותו של סטיב מקלארן ורצה לצרף אותו, אך זה לא התאפשר מכל מיני סיבות. דווקא הקיץ הזה זה קרה ובאיחור יחסי, כי לאורך כל הקיץ מקלארן רצה לעבוד במקומות אחרים אבל משזה לא התאפשר לו, הוא הסכים לקבל את ההצעה של ג'ורדי לעבוד איתו ולסייע לו במכבי תל אביב. יכול להיות שאם היינו עכשיו בחודש יוני, מקלארן היה מגיע כמאמן. אבל המאמן הוא ג'ורדי ולכן מקלארן מגיע לעבוד איתו כעוזר ומסייע לצוות האימון".

עוד הוסיפו גורמים בעניין מקלארן שעצם זה שהוא הוחתם על חוזה מתגלגל המתחדש כל חודש, מלמד כי האנגלי לא רצה לקשור את עצמו למכבי תל אביב ללא אפשרות לצאת למקום אטרקטיבי יותר ולתפקיד בכיר יותר במידה שתונח בפניו הצעה כזו. "באופן עקרוני, סטיב מקלארן יכול עוד חודש לא להיות כאן", אמר גורם המקורב למכבי תל אביב. "אם הוא יקבל הצעה שתעניין אותו, הוא רשאי לקום ולעזוב וזה לגיטימי ומקובל על שני הצדדים".

אגב, עדיין לא ברור אם מקלארן יישב על הספסל ביום חמישי מול אלטאך. ההנחה היא שהאנגלי יישב לצד קרויף, אבל זה עדיין לא נסגר סופית.

(פרסום ראשון: 10:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully