וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: סטיב מקלארן מונה ליועץ לצוות המקצועי

21.8.2017 / 10:11

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר קיבל את המינוי באופן רשמי: "תענוג להתחיל לעבוד עם ג'ורדי קרויף, מכיר אותו מימינו במנצ'סטר יונייטד. יש לי כבוד רב למועדון". גולדהאר: "בטוחים שיתרום לצוות האימון ולשחקנים". על שובו לישראל פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סטיב מקלארן מונה הבוקר (שני) רשמית ליועץ לצוות המקצועי של מכבי תל אביב וישתף פעולה עם ג'ורדי קרויף, ששיחק תחתיו במנצ'סטר יונייטד כאשר מאמן נבחרת אנגליה לשעבר שימש כעוזרו של אלכס פרגוסון מ-1999 עד 2001.

מקלארן, שצפה בניצחון מכבי תל אביב על הפועל רעננה בגביע הטוטו ונכח במשחק פתיחת העונה נגד בית"ר ירושלים בנתניה, אמר: "זה תענוג להתחיל לעבוד עם ג'ורדי קרויף בתפקידו החדש כמאמן מכבי תל אביב לאחר ששימש כמנהל המקצועי של המועדון. אני מכיר אותו עוד מהימים שלנו ביחד במנצ'סטר יונייטד ושמרנו על קשר בשנתיים האחרונות. יש לי כבוד רב למועדון כה גדול בישראל המוכר בכל אירופה ואני מתכוון לסייע לג'ורדי ולשחקנים להצליח העונה עבור האוהדים".

הבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, אמר לאתר הרשמי: "לסטיב מקלארן יש ידע רב וניסיון עתיר ברמות הכי גבוהות בכדורגל האירופי. אנו שמחים לצרף אישיות ברמה הזאת ואנו בטוחים כי הוא יכול לתרום לצוות האימון ולשחקנים במכבי תל אביב".

ג'ורדי קרויף, אגב, לא צוטט בהודעה הרשמית של הצהובים.

מקלארן בן ה-56 אימן את מידלסברו בין השנים 2001 ל-2006, ומ-2004 עד 2006 שימש כעוזר מאמן נבחרת אנגליה. הוא קיבל את תפקיד המאמן הראשי בשנת 2006, אך פוטר כעבור שנה ומאז עבר בטוונטה, וולפסבורג, נוטינגהאם פורסט, ניוקאסל ודרבי קאונטי, ממנה פוטר בחודש מרץ האחרון אחרי הפסד 3:0 לברייטון במסגרת ליגת המשנה.

עוד בנושא:

במכבי תל אביב מתעקשים: ג'ורדי קרויף רוצה את סטיב מקלארן לצידו
סטיב מקלארן מתקרב למכבי תל אביב, צפוי לקבל תפקיד של יועץ למאמן
ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי תל אביב

סטיב מקלארן יועץ של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
תפקיד מסקרן. סטיב מקלארן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully