וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקלארן מתקרב למכבי תל אביב, צפוי לקבל תפקיד של יועץ למאמן

20.8.2017 / 23:01

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר נחת בארץ להמשך השיחות ונכח בתבוסה של הצהובים לבית"ר ירושלים: "האם אצטרף? עוד נראה". ג'ורדי קרויף התייחס לעניין: "נראה לכם שלא ידעתי שהוא יגיע?"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סטיב מקלארן מתקרב לתפקיד של יועץ מקצועי במכבי תל אביב. הצהובים הנחיתו היום (ראשון) את מאמן נבחרת אנגליה לשעבר לביקור נוסף בישראל כדי להמשיך את המגעים בין הצדדים, כשמקלארן נכח בתבוסה 3:0 של מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים בנתניה.

בסיום המשחק האזין מקלארן ממושכות לדבריו של המאמן ההולנדי דרך הטלוויזיה, וכשנשאל האם הוא יצטרף למכבי תל אביב, השיב: "אנחנו עוד נראה". המנכ"ל בן מנספורד לא אהב את העובדה שאנשי התקשורת עמדו באזור שלו ודרש מהעיתונאים להתרחק. גם ניק בלקמן, שירד מתא הכבוד ונתפס לשיחה קצרה על ידי העיתונאים, נמשך לכיוון חדר ההלבשה על ידי אנשי המועדון כדי שלא ידבר על מקלארן.

ג'ורדי קרויף נשאל בסיום המשחק בנתניה לגבי מקלארן, שאמור לקבל תפקיד של יועץ למאמן, והשיב: "נרחיב ונפרט כשנחליט לעשות זאת. נראה לכם שלא ידעתי שהוא יגיע היום?".

סטיב מקלארן צופה בראיון של ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
על תקן יועץ. סטיב מקלארן מאזין לראיון של ג'ורדי קרויף/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

כזכור, בשבוע שעבר דווח ב"סאן" האנגלי על האפשרות שמאמן נבחרת אנגליה לשעבר ישמש כיועץ מקצועי במכבי תל אביב, ואכן מקלארן הגיע לישראל לכמה ימים, כאשר המועדון הצהוב איננו מתייחס לידיעות על כך. למרות זאת, ידוע כי מקלארן הגיע בשבוע שעבר עם ניק בלקמן ולא מן הנמנע כי אחת הסיבות שהשחקן חתם בסופו של דבר במכבי תל אביב היא מעורבותו של מקלארן בעסקה.

מקלארן בן ה-56 אימן את מידלסברו בין השנים 2001 ל-2006, ומ-2004 עד 2006 שימש כעוזר מאמן נבחרת אנגליה. הוא קיבל את תפקיד המאמן הראשי בשנת 2006, אך פוטר כעבור שנה ומאז עבר בטוונטה, וולפסבורג, נוטינגהאם פורסט, ניוקאסל ודרבי קאונטי, ממנה פוטר בחודש מרץ האחרון אחרי הפסד 3:0 לברייטון במסגרת ליגת המשנה.

(עדכון ראשון: 17:55)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סטיב מקלארן ביציע במשחקה של מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ג'ורדי ידע שיגיע. סטיב מקלארן ביציע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully