וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבית"ר ירושלים: לינדזי רוז לא יגיע. דיווח: אדם לאנג מועמד

23.8.2017 / 14:05

לאחר הפרסום בוואלה! ספורט, בקבוצה אישרו כי לוריין סירבה לשחרר את הבלם. בהונגריה טוענים שבית"ר ירושלים כבר סימנה שחקן הגנה אחר. הקשר פול אדגר יתחיל באימונים עם הקבוצה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בשורות רעות לבית"ר ירושלים: לאחר שהבלם לינדזי רוז כבר חתם על חוזהו מול הקבוצה וחיכה להגיע לבירה, קבוצתו הצרפתית לוריין סירבה לשחררו. כתוצאה מכך, העסקה נפלה והוא לא ינחת בישראל.

לאחר מכן, נמסר ממבית"ר ירושלים: "הבלם הצרפתי לינדזי רוז לא יגיע לשחק בשורות הקבוצה בעונה הקרובה. לאחר שנחתמו כל התנאים מצד השחקן ומצד המועדון, השחקן הביע את רצונו לשחק בבית"ר ירושלים אך קבוצתו בצרפת (לוריין), סרבה לשחררו למרות הסכמה שנתנו לשחקן ולאנשי המועדון שלנו. כיוון שלוח הזמנים לקראת סגירת חלון ההעברות הוא צפוף, אנו עמלים בכל הכוח על חלופה כדי לצרף בלם לפני תום חלון ההעברות".

כעת, תיאלץ בית"ר ירושלים לחפש במהרה אחר בלם אחר, כאשר כבר אתמול (שלישי) החלו במועדון לאסוף חומרים על מספר בלמים פוטנציאליים, שעשויים להילקח בחשבון. ייתכן כי בקבוצה יגישו הצעות כבר בימים הקרובים.

על פי כלי תקשורת בהונגריה אחד המועמדים להצטרף כעת למועדון הירושלמי הוא אדם לאנג. הבלם בן ה-24 שיחק בעונה שעברה 19 משחקים בדיז'ון הצרפתית וכפי הנראה לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון. ללאנג 21 הופעות בנבחרת הבוגרת של הונגריה.

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף בירך את סטיב מקלארן: "אחרי 18 שנה אנחנו שוב יחד"
סנטה קלאוס עם כאפיה: הכירו את הרכש החיפאי סטפנוס אתנסיאדיס
פרס הניחומים של הפועל ב"ש: 6.34 מיליון יורו ואולי גם ארסנל או מילאן

לינדזי רוז שחקן לוריין. AP
נשאר בצרפת. רוז/AP

בבית"ר ירושלים לא ממהרים להחליט בנוגע לעמדת המאמן. כרגע נראה כי גיל לבנדה יעמוד על הקווים גם במשחק הקרוב, מול מ.ס. אשדוד ורק בפגרת הנבחרת הקצרה יתקבלו החלטות סופיות. אלי אוחנה עשוי להיפגש עם אלי כהן "השריף" בימים הקרובים, כמו גם עם מספר מאמנים נוספים, אך כאמור, נראה כי ההחלטות יתקבלו רק לאחר המשחק הבא.

עוד באותו נושא

ג'ורדי קרויף בירך את סטיב מקלארן: "אחרי 18 שנה אנחנו שוב יחד"

לכתבה המלאה
אדם לאנג, בית"ר ירושלים,  כריסטיאנו רונאלדו,. AP, AP
יגיע לירושלים? אדם לאנג מול רונאלדו/AP, AP

הקשר פול אדגר יעבור היום בדיקות רפואיות ויחל להתאמן עם הקבוצה. אדגר משחק בעמדת הקשר האחורי ובעמדת "50:50" ומעוניין מאוד להשלים את המעבר לישראל, גם אם יושאל על ידי בית"ר ירושלים. הקבוצה צפויה לערוך בשבוע הבא משחק אימון על מנת לקבל התרשמות טובה יותר בנוגע לשחקן.

(עדכון ראשון 10:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully