וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה רשמית: שלומי ארבייטמן מצטרף לאימונים

9.8.2017 / 18:11

בדרך לקדנציה שנייה: המגעים בין הצדדים הואצו לאחרונה והחלוץ יצטרף מחר לאימוני הקבוצה מתוך מטרה וכוונה לצרפו. בבית"ר החליטו סופית לצרף בלם זר, מאקי בניאק הקמרוני עשוי להגיע

לשכת העיתונות הממשלתית

שלומי ארבייטמן בדרך לקדנציה שנייה בבית"ר ירושלים. בימים האחרונים הואצו המגעים בין הצדדים, כאשר החלוץ הביע רצון עז לשוב לשחק בבירה והיום המועדון הודיע כי החל ממחר הוא יצטרף לאימוני הקבוצה ולאחר מכן להצטרף רשמית לסגל של שרון מימר. בית"ר הייתה קבוצת הבוגרים הראשונה של ארבייטמן, שהגיע אליה מטוברוק בעונת 2002/03 וכעת עשוי לסגור מעגל בגיל 32.

ארבייטמן (32) עבר ממחלקת הנוער של בית"ר טוברוק לזו של בית"ר ירושלים ושיחק עונה אחת בלבד בקבוצה הבוגרת - 2003/04, בה כבש עשרה שערי ליגה, אולם בסיומה, בשל סכסוך עם ההנהלה, עבר להפועל פתח תקוה. לאחר מכן שיחק גם במכבי חיפה, הפועל תל אביב, גנט, ווסטרלו,מונס והפועל באר שבע. בפברואר 2016 חתם בהפועל חיפה, אך העונה הוחלט שלא ימשיך באדומים מהכרמל.

עוד בנושא:

לפני יותר מחודש פרסמנו: בית"ר ירושלים בודקת אפשרות להחתים את שלומי ארבייטמן
בית"ר ירושלים: שלומי ארבייטמן מתקרב, גם מאקי בניאק מועמד
בית"ר ירושלים זכתה בתואר "אות פורץ הדרך" על מלחמתה בגזענות
בית"ר ירושלים תפתח את העונה מול מכבי תל אביב ב-20 באוגוסט

שחקן הפועל חיפה שלומי ארבייטמן. סוכנות ג'יני
בדרך חזרה לבית"ר. שלומי ארבייטמן/סוכנות ג'יני

בנוסף, במועדון התקבלה החלטה סופית לצרף בלם זר. בימים האחרונים הוגשו הצעות לשלושה בלמים, בתקווה כי אחד מהם יחתום בקבוצה בשבועיים הקרובים. בית"ר עדיין לא ויתרה על אופציית לינדזי רוז הצרפתי, אך מבינים כי הסיכויים שלוריין תשחרר אותו הם קלושים. אחד הבלמים שעשויים להגיע הוא מאקי בניאק, שהוזכר כמועמד גם למכבי חיפה.

הקמרוני בן ה-22 גדל בברצלונה מגיל 13. בקבוצה הבוגרת של מועדון הפאר זכה בניאק לשחק רק במשחקי הכנה ובגביע גאמפר, והיה שותף בין היתר למסע לישראל באוגוסט 2013. הבלם שיחק בעיקר בקבוצת המילואים של ברצלונה (61 משחקים), עבר בינואר 2016 לקבוצת המילואים של נאנט ובעונה האחרונה חזר לספרד ורשם שמונה הופעות במדי סראגוסה מהליגה השנייה. בנבחרת קמרון הספיק להופיע פעמיים ב-2015 וכעת הוא שחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully