וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שלומי ארבייטמן מתקרב, גם מאקי בניאק מועמד

9.8.2017 / 10:15

בדרך לקדנציה שנייה: המגעים בין הצדדים הואצו לאחרונה והחלוץ עשוי להצטרף לאימוני הקבוצה בימים הקרובים. בבית"ר החליטו סופית לצרף בלם זר, הקמרוני שמועמד גם למכבי חיפה עשוי להגיע

לשכת העיתונות הממשלתית

בווידאו: טקס "מגן הכבוד" בבית הנשיא

שלומי ארבייטמן עשוי להצטרף בקרוב לבית"ר ירושלים. בימים האחרונים הואצו המגעים בין הצדדים, כאשר החלוץ הביע רצון עז לשוב לשחק בבירה. על פי גורמים המעורים בפרטים, השחקן צפוי להתחיל להתאמן בבית"ר כבר בימים הקרובים ולאחר מכן להצטרף רשמית לסגל של שרון מימר. בית"ר הייתה קבוצת הבוגרים הראשונה של ארבייטמן, שהגיע אליה מטוברוק בעונת 2002/03 וכעת עשוי לסגור מעגל בגיל 32.

בנוסף, במועדון התקבלה החלטה סופית לצרף בלם זר. בימים האחרונים הוגשו הצעות לשלושה בלמים, בתקווה כי אחד מהם יחתום בקבוצה בשבועיים הקרובים. בית"ר עדיין לא ויתרה על אופציית לינדזי רוז הצרפתי, אך מבינים כי הסיכויים שלוריין תשחרר אותו הם קלושים. אחד הבלמים שעשויים להגיע הוא מאקי בניאק, שהוזכר כמועמד גם למכבי חיפה.

הקמרוני בן ה-22 גדל בברצלונה מגיל 13. בקבוצה הבוגרת של מועדון הפאר זכה בניאק לשחק רק במשחקי הכנה ובגביע גאמפר, והיה שותף בין היתר למסע לישראל באוגוסט 2013. הבלם שיחק בעיקר בקבוצת המילואים של ברצלונה (61 משחקים), עבר בינואר 2016 לקבוצת המילואים של נאנט ובעונה האחרונה חזר לספרד ורשם שמונה הופעות במדי סראגוסה מהליגה השנייה. בנבחרת קמרון הספיק להופיע פעמיים ב-2015 וכעת הוא שחקן חופשי.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים זכתה בתואר "אות פורץ הדרך" על מלחמתה בגזענות
בית"ר ירושלים תפתח את העונה מול מכבי תל אביב ב-20 באוגוסט
מחמאות בבית"ר ליוסי בניון: "הוא יכול להיות הג'וקר שלנו העונה"

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
הזדמנות לקאמבק. שלומי ארבייטמן/שלומי גבאי

גם במשחק הקרוב מול הפועל אשקלון צפוי מימר להמשיך פחות או יותר באותו הרכב, כאשר אנטואן קונטה ישחק כבלם, אבישי כהן כמגן ימני, קלאודימיר ודוד קלטינס בקישור וייתכן כי איתי שכטר ועידן ורד יחזרו ל-11. אם יצורף בלם זר, בקבוצה עשויים לוותר על אחד הבלמים הישראלים, וככל הנראה יהיה זה דן מורי.

עד עתה מכרה בית"ר כ-4,300 מנויים והיעד הוא חציית רף 5,000 המנויים עד לתחילת העונה. בנוסף, בבית"ר צפויים לסגור עם ספונסר ראשי עד לתחילת העונה. כרגע קיימות כמה אופציות, אך במועדון מעדיפים להמתין ולמצוא ספונסר בסכום של מיליון שקלים לפחות.

(עודכן לראשונה: 06:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully