וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "יוסי בניון יכול להיות הג'וקר שלנו העונה"

בבית"ר שיבחו את הקשר שנכנס כמחליף ובישל לשכטר ב-0:3 בבאר שבע: "הוא משנה את הקבוצה כשהוא נכנס". קונטה וקלטינס זכו לשבחים, שרון מימר: "קונטה יהיה מצוין בכל תפקיד שהוא ישחק"

יוסי בניון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
זכה למחמאות מאנשי בית"ר וקללות מאוהדי באר שבע. יוסי בניון/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים אומנם שמחו מאוד אחרי הניצחון המרשים 0:3 על האלופה הפועל באר שבע בגביע הטוטו, אבל בבירה רחוקים מאוד מלהסתנוור מהתוצאה. "לנצח בטרנר זה תמיד מוסיף ביטחון" אמרו בקבוצה. "אבל באר שבע לא ממש הגיעו מוכנים למשחק והראש שלהם בליגה האלופות והיו חסרים להם שחקנים. זה טוב בשבילנו הניצחון הזה, אבל לא צריך לעשות משהו מיוחד". למרות שזו הדעה הרווחת בקבוצה, אתמול (ראשון) דווקא המאמן שרון מימר חשב אחרת ואמר: "לפעמים גם נגד קונוסים קשה אז בטח מול השחקנים ששיחקו בבאר שבע שהם ברמה גבוהה. זה כבוד גדול לנצח עם שלושה שערים בטרנר".

עוד בנושא:

שרון מימר: "עברנו משבר גדול. אף קבוצה לא חולמת על 0:3 בטרנר"
הצגה בטרנר: בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את הפועל באר שבע

איזו הצגה. איתי שכטר חוגג/ברני ארדוב

מימר התייחס אמש למתח הגלוי שהיה בינו לבין אלי טביב ואמר: "זה לא מעסיק אותנו מה שהיה לפני. העבר נגמר ומתעסקים רק בהווה".

חרף הדברים, בבית"ר היו שבעי רצון אמש כי המאמן סוף סוף יישר קו עם הדברים עליהם התעקש טביב בתחילת העונה. כלומר, הבעלים עוד בקיץ התעקש כי קלטינס ישחק בקישור ואילו קונטה כבלם. עד למשחק אמש, נראה כי המאמן ניסה למצוא פתרונות אחרים, כאלה שלטענת אנשים במועדון הזיקו לקבוצה. אגב, את מירב המחמאות קיבלו אמש קונטה וקלטינס ובקבוצה מקווים כי הכישרון הצעיר ימשיך בתפקיד בקישור ולא יוסט לבלם שוב. בנוסף, למרות המחמאות לשילוב בין טל כחילה ולבין קונטה, נראה כי הצהובים שחורים עדיין מנסים למצוא בלם זר לסגל. אם יוחתם כזה, הצרפתי יוסט בחזרה לעמדת המגן שם הוכיח כבר בעונה שעברה שהוא יכול לשדרג את הקבוצה מעמדה זו ולכן בהנהלת הקבוצה מתעקשים להביא בלם נוסף.

"לא היה ספק לאף אחד לגבי קונטה. בכל תפקיד שהוא ישחק הוא יהיה מצוין", שיבח המאמן את הצרפתי. "מי שלא רוצה להיות תחת ביקורת או תחת חשיפה שלא יהיה בבית"ר. אני בסדר עם זה אני שמח שמערכת היחסים עם טביב חזרה להיות טובה כי יש לזה משמעויות חשובות".

בנוסף לדברים אלה, בבית"ר גם החמיאו ליוסי בניון על היכולת שהביא מהספסל אתמול. "אם יוסי ימשיך ככה הוא יכול להיות הג'וקר שלנו העונה. הוא משנה את הקבוצה שהוא נכנס למגרש". גם מימר התייחס לקשר: "הקהל של באר שבע אחד הטובים שנתקלתי בו חבל שהם הורסים את זה עם דברים כמו קללות ליוסי. הוא נכס של הכדורגל ואחד הענקים בכל מקום שהוא הולך צריך לכבד אותו. ליוסי יש עוד הרבה מה לתרום לבית"ר. קבוצה שמתחילה באירופה מתחילה מוקדם והפגרה קצרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully