וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "עברנו משבר גדול. אף קבוצה לא חולמת על 0:3 בטרנר"

6.8.2017 / 22:55

מאמן בית"ר ירושלים התגאה בתצוגה בבאר שבע והתייחס לרגיעה ביחסים עם טביב: "ליבנו דברים, מקווה שנחזור לעבוד יחד". ברק בכר: "אין לנו שום בעיה בהגנה, נצטרך להרים את עצמנו"

הקהל של הפועל באר שבע התרגל לראות הצגות ביתיות בטרנר. הערב (ראשון) ההצגה הייתה דווקא של הקבוצה האורחת. בית"ר ירושלים הגיע למבצרה של האלופה והביסה אותה 0:3 במסגרת בית ג' של גביע הטוטו, הודות לטיל לחיבורים של דוד קלטינס (44) וצמד יפהפה של הקפטן איתי שכטר שנכנס כמחליף (77 ו-82). הירושלמים קטעו רצף של 16 משחקים בכל המסגרות בהם לא ניצחו את באר שבע (ב-90 דקות) והצטרפו למ.ס. אשדוד ועירוני קרית שמונה כקבוצות הישראליות היחידות שניצחו בטרנר. זה עדיין לא בליגה, והאלופה הגיעה בהרכב חסר ואחרי ההישג בהעפלה לפלייאוף ליגת האלופות, אבל בכל זאת מדובר בתוצאה משמעותית.

עוד בנושא:

הצגה בטרנר: בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את הפועל באר שבע
המסר של מאריבור: 1:5 ליריבת באר שבע בפלייאוף האלופות
מכבי תל אביב ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0 משמים ונטול אוהדים
בתפקיד המושיע: חמש שאלות על המעבר המסתמן של מאור בוזגלו למכבי חיפה

איזו הצגה. איתי שכטר חוגג/ברני ארדוב

שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים, התגאה בשחקניו: "כל קבוצה שמגיעה לטרנר לא חולמת על 0:3, זה לא דבר קל או שגרתי. אני גאה בשחקנים שלי. כל מי שנמצא בבית"ר ירושלים הוא לא ליופי, אלא להרים אותנו למקומות אליהם אנחנו רוצים להגיע, והשחקנים הוכיחו שמקומם בהרכב. בואו לא נסתנוור, לבאר שבע ומכבי תל אביב תקציבים גדולים וסגלים מדהימים, אבל לא נוותר, ננסה להגיע הכי רחוק. יש פה קבוצה טובה, אמרנו את זה גם בניצחונות וגם בהפסדים. אנחנו רוצים להביא עוד שחקנים טובים, יש צוות מנהלתי ונחליט ביחד מה הכי נכון".

על הרגיעה ביחסים עם הבעלים אלי טביב: "ליבנו עניינים, כשאתה במערכת יחסים לפעמים יש משברים. עברנו משבר מאוד גדול והצלחנו, זה מראה שיש משהו טוב. אני מקווה שנחזור לעבוד ביחד כמו שעבדנו בחצי העונה שעברה".

כובש הצמד איתי שכטר: "הייתה לי טיפה ירידה באירופה ואני שמח שהיום נכנסתי וחזרתי לחדות של סוף העונה שעברה. החבר'ה עשו עבודה טובה ואני מאוד שמח על המשחק. זה ניצחון טוב, אנחנו מאושרים. לנצח 0:3 בבאר שבע זה משהו יפה. היה לי גול יפה, היינו צריכים את המשחק הזה כדי להחזיר את הביטחון. יש פה קבוצה חזקה שיכולה לעשות את קפיצת המדרגה, אבל אני לא יודע עדיין לאן".

שרון מימר עם איתי שכטר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"ננסה להגיע הכי רחוק". שרון מימר עם איתי שכטר/ברני ארדוב

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, סיכם: "אף פעם לא נעים להפסיד, לא משנה עם מי משחקים או מה יש לנו עוד כמה ימים. היו כמה דברים טובים, אבל שיחקנו מול קבוצה מצוינת שעשתה משחק טוב. צריך לציין את הקהל, שב-3:0 בא ומעודד כמו מטורף, זה נותן לנו הרבה גאווה שיש לנו קהל כזה. תמיד כשסופגים שלושה שערים במשחק זה מדאיג, אבל כל משחק לגופו. כמובן שנלמד גם מזה, עוד יומיים יש לנו עוד משחק, אנחנו בשבוע מאוד קשה אז צריך להרים את עצמנו ולא להיכנס למרה שחורה. צריך להסתכל קדימה. חיזוק? מי שיש פה מספיק טוב, אין שום בעיה בהגנה. נדאג שזה יהיה יותר טוב".

דן איינבינדר, שפגש את קבוצתו לשעבר: "היה מרגש, קצת מוזר בהתחלה, אבל צלחתי את זה. קיבלתי הרבה אהבה בשנתיים האחרונות בבית"ר, יש שם הרבה אנשים שאני אוהב ואני שמח שסיימנו בצורה הכי יפה. כל כולי בבאר שבע כרגע. לצערי הלך לנו פחות טוב היום, אבל יש לנו שבוע עמוס וממשיכים הלאה. כשמפסידים 3:0 זה לא טוב, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את זה. כל התירוצים זה טוב ונחמד, נצטרך להסיק את המסקנות. עשינו דברים יפים באירופה, אנחנו רוצים להעפיל שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully