וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים במשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בליגה

המנהלת פרסמה את פירוט המשחקים של המחזור הראשון לעונת 2017/18. הפועל באר שבע תארח את מכבי נתניה בשבת, בני יהודה נגד מכבי חיפה בשני. הפועל תל אביב תחל דרכה בלאומית בשני בערב

לוח משחקים מחזור 1 ליגת העל. מנהלת הליגה, אתר רשמי
המחזור הראשון במלואו/אתר רשמי, מנהלת הליגה

כשבוע וחצי לפני פתיחתה של עונת 2017/18 בליגת העל, מנהלת הליגה פרסמה הבוקר (שלישי) את פירוט המשחקים המלא למחזור הבכורה. אחרי חודשים של ציפייה ושל הסתפקות במשחקי הכנה ובגביע הטוטו, אוהדי הכדורגל יקבלו בברכה את העונה החדשה ביום שבת, ה-19 באוגוסט, ב-19:00 - אז תארח מ.ס. אשדוד את מכבי פתח תקוה באצטדיון שטרם נקבע.

עוד בשבת, הפועל באר שבע תפתח את מסע ההגנה על התואר כאשר תארח את מכבי נתניה. ביום ראשון יתקיימו שני משחקים, הבולט ביניהם הוא גם המשחק המרכזי של המחזור - מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים. המחזור יסתיים ביום שני, אז תארח מחזיקת הגביע בני יהודה את מכבי חיפה המתחדשת.

עוד בנושא

סוון אפ: טינו סוון סושיץ' ינסה להעיר את מכבי תל אביב המנומנמת
אם לא יימכר, אלירן עטר ומכבי חיפה ייפגשו במטרה ליישר את ההדורים
הפועל עכו נוטה לשחרר את פייסל מוליץ', התלבטות לגבי סם אלישע

לוח משחקים מחזור 1 ליגה לאומית. מנהלת הליגה, אתר רשמי
גם הלאומית יוצאת לדרך/אתר רשמי, מנהלת הליגה

במקביל, פורסמו גם שני מחזורי הפתיחה בליגה הלאומית. הפועל תל אביב, הקבוצה הכי מסקרנת בליגה הזו תתארח במחזור הראשון אצל הפועל ראשון לציון ביום שני (21.08) בשעה 19:00, בעוד הפועל פתח תקוה תארח את הפועל קטמון ביום שישי ב-16:30. במחזור השני יארחו האדומים את בני לוד ביום שישי ב-16:30 (25.08) והפועל כפר סבא היורדת תארח את הפועל פתח תקוה בשני ב-19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully