וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים זכתה בתואר "אות פורץ הדרך" על מלחמתה בגזענות

הפרס חולק למועדון בטקס שהתקיים בבית הנשיא. הוועדה נימקה: "מועדון שהתמודד עם אתגרים שאין להם אח ורע בעולם הספורט בישראל". מכבי חיפה זכתה ב"מגן הכבוד" זו השנה השנייה ברציפות

לשכת העיתונות הממשלתית

נציגי 14 קבוצות ליגת העל בעונה שעברה, ביחד עם נציגי שתי העולות הטריות לליגת העל, מכבי נתניה והפועל עכו, הגיעו היום (שני) לבית הנשיא בירושלים לטקס חלוקת "מגן הכבוד" שנערך זו השנה השלישית ברציפות. באירוע השתתפו גם נציגים ממשרד התרבות והספורט וההתאחדות לכדורגל, וכן נציגים מהקבוצות, ביניהם חברי הנהלה ושחקנים. כן נשא מילים פול אליוט, נציג אופ"א למשחק הוגן ואחריות חברתית וכדורגלן עבר בצ'לסי, סלטיק ואסטון וילה.

מכבי חיפה זכתה ב"מגן הכבוד" זו השנה השניה ברציפות. הוועדה הבוחרת נימקה: "מכבי חיפה היא דוגמה למועדון שפועל לחינוך ועיצוב דור העתיד במגרש ומחוצה לו".

בית"ר ירושלים זכתה בתואר "אות פורץ הדרך". הוועדה נימקה: "זהו מועדון שהתמודד עם אתגרים שאין להם אח ורע בספורט בארץ, השנה הוא הוכיח שהוא נכון ומסוגל להשקיע ומאמצים, תוך עשייה חינוכית ומאבק חסר פשרות בגזענות. ראויות לציון דרכי הפעולה, ביניהן קמפיין רחב ששם דגש על אהבה לקבוצה ולא על שנאה".

מחזיק זכויות הניהול של בית"ר ירושלים, אלי אוחנה: "בית"ר ירושלים העמידה בראש סדר העדיפויות את המאבק האקטיבי בנגע החברתי שהוא אלימות וגזענות. אנו מדברים על מאות אלפי אוהדי בית"ר ירושלים שמזדהים עם המועדון ולא עם התדמית שנוצרה בגלל מקרים מעטים ולא מחמיאים בלשון המעטה".

.

נשיא המדינה, רובי ריבלין. יוסי ציפקיס
נשיא המדינה רובי ריבלין/יוסי ציפקיס

השנה לראשונה העניק הנשיא גם את "מגן הכבוד: הדור הבא" למחלקת נוער וילדים מכלל הליגות, בו זכתה מחלקת הנוער והילדים של מכבי באר שבע, אשר הציגה עשייה חינוכית וספורטיבית מרשימה ומשמעותית עבור חניכיה. באות "פורץ הדרך" זכתה מחלקת הנוער והילדים של הפועל עמק המעיינות על שם ארז אשכנזי ז"ל. אשכנזי היה אוהד מושבע של הפועל תל אביב, שנפל במהלך פעולה מבצעית בעזה בגיל 21, ולזכרו הוקם בית ספר לכדורגל, בשיתוף של הפועל ת"א ואביו של ארז, בו משחקים ילדים מכל האזור, בית שאן, קיבוצים, מושבים ועוד.

במהלך האירוע העניקה מנהלת הליגות בכדורגל תעודת "מגן הכבוד לאוהדים" לקהל האוהדים של הפועל באר שבע, על הצטיינותו ביצירת חווית משחק חיובית, קידום עשייה לעידוד הסובלנות, מניעת אלימות וגזענות ועשייה חברתית וקהילתית

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אנתוני וואקמה, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אנתוני וואקמה/יוסי ציפקיס
נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר בטקס מגן הכבוד בבית הנשיא. יוסי ציפקיס
יעקב שחר עם הפרס. שחר/יוסי ציפקיס
יוסי אבוקסיס עם אבו יונס. יוסי ציפקיס
יוסי אבוקסיס ואבו יונס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully