וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות להחתים את שלומי ארבייטמן

3.7.2017 / 12:57

לאחר ההחלטה לצרף בלם זר, בבירה הבינו שהם יצטרכו חלוץ ישראלי. מכבי חיפה לא ממהרת לשחרר את אלון תורג'מן וארבייטמן על הכוונת. מימר שוקל לפתוח עם שלושה בלמים נגד ושאש

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר מתלבט מאוד בנוגע למערך איתו יעלה למשחק הגומלין נגד ושאש ביום חמישי הקרוב, בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. מימר לא תרגל היום הרכב והוא שוקל כמה אופציות, כולל כזו של שלושה בלמים. במקרה כזה, מיקי סירושטיין וטל כחילה יצטרפו לדן מורי במרכז ההגנה. כרגע לא נראה שאנטואן קונטה יפתח כבלם.

המאמן צפוי לערוך אסיפה בה ידגיש בפני השחקנים את הטעויות מהמשחק הראשון, כאשר ההכנה והטקטיקה למשחק יהיו שונים לגמרי. מעבר לאופציית שלושת הבלמים, ייתכן שדוד קלטינס יפתח בקישור לצד קלאודמיר, ככל הנראה על חשבונו של ז'אורז'יניו. בקבוצה אמרו: "אם יש לנו יתרון במשחק בהנגריה, הוא שהלחץ עליהם. בניגוד למה שהיה בישראל, הפעם הם יצטרכו ליזום".

במועדון מודעים לכך שהדחה כל כך מוקדמת תגרום להפסד של מיליוני שקלים ולא מוכנים לשמוע על האפשרות הזו. מחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה, עשוי לערוך שיחה עם השחקנים בנוגע לחשיבות המשחק. ההונגרים הודיעו אתמול כי כל אוהד בית"ר שיגיע למתחם האצטדיון לאסוף את הכרטיס שרכש, יצטרך להציג דרכון או תעודה מזהה.

לאחר ההחלטה לצרף בלם זר, בבית"ר החלו להגביר את המאמצים להחתים חלוץ ישראלי. מכבי חיפה לא ממהרת לשחרר את אלון תורג'מן וכעת נבדקת האפשרות לצרף את שלומי ארבייטמן. בית"ר ניהלה מגעים עם החלוץ כמה פעמים בשנתיים האחרונות, אך השידוך לא יצא לפועל. עכשיו נראה שהצדדים מעוניינים בצורה אמיתית בחיבור.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים החליטה להחתים בלם זר
חור בהגנה: בלוג הקיץ על מצבו העגום של הבלם הישראלי
מועמדותו של ז'זניצ'אק ירדה מהפרק, מוקה יגיע?

שחקן הפועל חיפה שלומי ארבייטמן. סוכנות ג'יני
קדנציה שנייה בבירה? ארבייטמן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully