וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מועמדותו של ז'זניצ'אק ירדה מהפרק, מוקה יגיע?

1.7.2017 / 21:55

בקבוצה מהבירה התאכזבו לשמוע שהבלם הפולני נמצא על סף חתימה באזרבייג'אן. הקונגולזי שוב מועמד. במועדון הרגיעו את קלאודמיר והייסטר: "אין כוונה לשחרר אף שחקן, אלא רק לצרף"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים התאכזבו לשמוע הערב (שבת) שהבלם הפולני יקוב ז'זניצ'אק נמצא בדרכו לאזרבייג'אן. הקבוצה מהבירה הייתה בקשר עם בלם לגיה ורשה לפני כמה שבועות, אך בשל מגבלת הזרים הוחלט לצרף חלוץ זר ולא בלם זר. אחרי התצוגה הרעה של ההגנה ב-3:4 על ושאש ביום חמישי, הוחלט לבדוק את האופציה של ז'זניצ'אק שוב. אלא שכעת היה מאוחר מדי והוא הודיע שביום ראשון הוא יוצא לעבור בדיקות רפואיות באזרבייג'אן. בתקשורת הפולנית דווח על כך שהקבוצה בה יחתום היא קרבאח.

מי שעדיין עומד על הפרק הוא הבלם-קשר הקונגולזי וילפרד מוקה, ששיחק בעונה שעברה בסטיאווה בוקרשט. בבית"ר עשויים לדחות את ההחלטה עד לאחר משחק הגומלין מול ההונגרים, בו אנטואן קונטה כנראה יתופקד כבלם במקום דוד קלטינס. האחרון אמור להמשיך בהרכב, או בעמדת המגן הימני או בקישור לצד קלאודמיר, כאשר אריק סאבו או ז'אורז'יניו יירדו לספסל.

עוד בנושא:

ושאש רותחת על התקשורת ההונגרית
בבית"ר ירושלים מבינים שצריך לחזק את ההגנה


קלאודמיר ומרסל הייסטר שמעו בסוף השבוע שמעמדם בסכנה והם עשויים להיחתך. במועדון דאגו להרגיעם ואף אמרו: "כבר הפכו את כל הקבוצה עם המשחק הזה. כרגע המטרה היא לצרף שחקן זר אחד בנוסף לזרים הקיימים ולא לשחרר אף אחד. בעתיד הכול יכול להיות, אבל זאת לא הכוונה כרגע".

בית"ר תצא להונגריה ביום שלישי, בלוויית כמה מאות אוהדים. בבית"ר ינסו לבדוק דילים טובים על מנת לסייע לכמה שיותר אוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה. נכון ליום חמישי ההונגרים אישרו לבית"ר כ-900 כרטיסים.

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
במועדון הרגיעו אותו. הייסטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully