וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושאש זועמת על התקשורת: "גם פ.ס.ז' ספגה מברצלונה בכוונה?"

הקבוצה ההונגרית פרסמה פוסט זועם באתר הרשמי שלה, בעקבות טענות של כלי התקשורת ל"הפסד מכוון" נגד בית"ר ירושלים: "עיתונאי יקר, אתה כותב כל כך הרבה חרא, עד שאתה מאמין בו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

האתר הרשמי של ושאש הוציא היום הודעה ארוכה שנועדה להתנגח בספקולציות של עיתונאים מקומיים, בעיקר פובליציסט העונה לשם זולט שומוגי, בעקבות השלישייה המאוחרת שההונגרים ספגו נגד בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית.

"בתקשורת כתבו שלא יכול להיות שספגנו שלושה שערים בחמש דקות, 'אלא אם זה היה בכוונה'. האם גם פריס סן ז'רמן ספגה את השערים המאוחרים מברצלונה 'בכוונה'? האם לייפציג איבדה יתרון 2:4 על באיירן מינכן בדקה ה-84 והפסידה 5:4 'בכוונה'?".

עוד בנושא:

מהפך מדהים הוביל את בית"ר ירושלים ל-3:4 על ושאש
בבית"ר ירושלים מבינים שצריך לחזק את ההגנה
האם ושאש הייתה מעורבת בהטיית תוצאה של משחק אימון?

באתר הרשמי של המועדון ההונגרי הוסיפו: "השחקנים שלנו ידעו שהם יובילו 1:3? בית"ר ירושלים שיתפה פעולה כי היא ידעה שהיא תצליח לכבוש שלושה שערים החל מהדקה ה-88? ואיך השחקנים שלנו היו יכולים להמר על התוצאה תוך כדי משחק, אם הם היו על המגרש והטלפונים שלהם היו בחדר ההלבשה? זולט שומוגי היקר, הדעה שלנו היא שאתה כותב כל כך הרבה חרא, עד שאתה מאמין בו".

כמה ימים לפני המהפך של בית"ר ירושלים, ושאש ביצעה מהפך משלה במשחק אימון נגד שטורם גראץ, גם כאן מ-3:1 ל-3:4. גם אחרי המשחק הזה הועלו ספקולציות רבות בהונגריה על הטיית התוצאה.

בינתיים הקבוצה ההונגרית ביטלה את ההשתתפות שלה בטורניר ידידות היום כדי לאפשר לשחקנים מנוחה אחרי המשחק המתיש באצטדיון המושבה. ושאש חסרה חמישה שחקנים בישראל בגלל פציעות ובקבוצה הוחלט להוריד עומס מחברי הסגל.

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר מול ושאש ההונגרית. ברני ארדוב
שכטר מול ההונגרים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully