וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני בית"ר ירושלים: האם ושאש הייתה מעורבת בהטיית משחק?

הקבוצה ההונגרית חזרה בתוך 20 דקות מפיגור 3:0 לניצחון 3:4 על שטורם גראץ. החשד: ניסיון לגרוף רווחים בעת שהיחס עליה היה 1ל-40. חברת ההימורים ביטלה את ההימורים. צפו בשערים

אתר רשמי

פחות משבוע לפני המשחק הראשון שלה נגד בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית, ושאש ההונגרית מסתבכת בחשדות להשתתפות במשחק שהתוצאה שלו הוטתה.

ביום רביעי, בזמן שבית"ר ירושלים הפסידה 1:0 לפרנצווארוש במשחק הכנה, ושאש פגשה את שטורם גראץ וביצעה מהפך מהסרטים. האוסטרים הוליכו 0:3 עד הדקה ה-68, אבל ב-20 הדקות הבאות ההונגרים כבשו לא פחות מארבעה שערים וניצחו 3:4.

במחצית השנייה, כששטורם גראץ הוליכה 0:3, היחס לניצחון של ושאש היה 1 ל-40. ואז החלה הדרך למהפך. באחת מסוכנויות ההימורים שאפשרו להמר את משחק ההכנה הזה, לא לקחו סיכונים והעלו מיד הודעה בה נכתב: "אנחנו שומרים על הזכות לבטל הימורים על המשחק הזה ללא הודעה מוקדמת".

משחקי אימון נחשבים בעולם ההימורים לקרקע פופולרית יחסית להטיית משחקים ותוצאות, בגלל שרבים מהם לא משודרים ובכל מקרה לא משפיעים על מפעלים רשמיים. המשחק בין ושאש לשטורם גראץ לא אמור להיחקר בשלב זה, אבל בהונגריה מדווחים על כך שאנשי כדורגל רבים במדינה משוכנעים בהטיית התוצאה.

עוד בנושא:

פישונט: "בית"ר עדיפה על ושאש אך לא יהיה לה קל"
שאלוי הזהיר: "אסור לבצע טעויות נגד ושאש"
בית"ר ירושלים הפסידה לפרנצווארוש 1:0 במשחק הכנה

  • עוד באותו נושא:
  • ושאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully