וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: התקבלה החלטה לצרף למועדון בלם זר

2.7.2017 / 18:32

בבירה החליטו שיש צורך בבלם, אך הבהירו: "אנחנו לא נשתגע. נבדוק את כל האופציות עד שנמצא את השחקן המתאים". שרון מימר לקח לשיחה טקטית את שחקני ההגנה: "לא מחפש אשמים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים התקבלה החלטה בסוף השבוע כי בשלב זה, המטרה היא לצרף בלם זר למועדון. יחד עם זאת, בבירה לא זנחו את רעיון החלוץ וימשיכו לבדוק אופציות. בבית"ר הבהירו: "זה לא סוד שאנחנו צריכים בלם. אנחנו לא נשתגע, ונבדוק את כל האופציות, גם אם זה יקח כמה שבועות עד שנמצא את הבלם המתאים".

מאמן הקבוצה, שרון מימר, לקח היום לשיחה טקטית את שחקני ההגנה של הקבוצה. השחקנים שהיו בשיחה הם: דן מורי, דוד קלטינס, אנטואן קונטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, חן דילמוני, מרסל הייסטר, אבישי כהן ושחקן הנוער עוז סיטון. המאמן העיר לשחקנים על הטעויות שהיו במשחק מול ושאש, ונתן דגשים טקטיים לקראת המשך הדרך, וכיצד הוא רוצה שדברים ייראו. מימר אמר לשחקניו: "זו לא שיחה שנועדה כדי לחפש אשמים, אלא כדי שכולם יבינו מה עשינו לא טוב ואיפה צריך לשנות".

בית"ר תצא ביום שלישי להונגריה, והיא אמורה לערוך ביום רביעי אימון באצטדיון בו ייערך המשחק. המשחק ייערך באצטדיונה של אויפשט, המכיל 13,500 מקומות, כאשר כמה מאות אוהדי בית"ר צפויים להגיע ולתמוך בקבוצה. הקהל של ושאש, שאינו דומיננטי במיוחד במשחקי הבית שלה (ממוצע של כ-3,000 אוהדים למשחק בית), לא צפוי להגיע במספרים גדולים.

עוד בנושא:

מועמדותו של ז'זניצ'אק ירדה מהפרק, מוקה יגיע?
מימר: "אלוהים היה איתנו". בניון: "מחליפים צריכים להביא שינוי"
מוקדמות הליגה האירופית: 3:4 דרמטי לבית"ר ירושלים על ושאש

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
צפויים ללוות את הקבוצה בהונגריה. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully