וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסע המתמיד: מייקל הקטור, האיש ששיחק ב-14 קבוצות בשמונה שנים

בלם נבחרת ג'מייקה נרכש על ידי מוריניו וצ'לסי, אך לא שיחק דקה במדיה. הקיץ הוא חתם בהאל סיטי, קבוצתו ה-11 באנגליה, ומלבד זאת שיחק גם באירלנד, סקוטלנד וגרמניה, והוא רק בן 25

אימג'בנק GettyImages

שחקנים שהספיקו לרשום כ-250 הופעות ליגה עד גיל 25 הם לא תופעה נדירה, אך מה תאמרו על שחקן שעשה זאת במדי 14 קבוצות שונות ובארבע מדינות, וכל זה במשך שמונה שנים בלבד? הכירו את מייקל הקטור, אחד השחקנים הכי ניידים בכדורגל העולמי, בטח ובטח באי הבריטי, שהצליח לטפס מלמטה ואף ללכוד את עינו של ז'וזה מוריניו.

הקטור נולד בלונדון ועשה את צעדיו הראשונים במילוול. לאחר מכן עבר לקבוצת הנוער של ת'ורוק, והרשים את נציגי רדינג במשחק בין הקבוצות עד כדי כך שקיבל חוזה בקבוצה ששיחקה אז בצ'מפיונשיפ. ואז הוא החל לנדוד, מהשאלה להשאלה.

עוד בנושא

מחממים לפני הסופרקאפ: במדריד עוקצים את ז'וזה מוריניו
דיווח: נציגי ברצלונה נמצאים באנגליה במטרה לסגור את עסקת קוטיניו
טינו סוון סושיץ': "האריס מדוניאנין אמר לי דברים טובים על מכבי תל אביב"

שחקן רדינג מייקל הקטור, שחקן ברייטון בירם כיאל. GettyImages
במדי רדינג, מול בירם כיאל/GettyImages

בעונה הראשונה (2009/10) הוא הספיק לעבור בשלוש קבוצות - אף אחת מהן לא מליגה מקצוענית. ראשית, הושאל לברקוול טאון, משם המשיך לדידקוט טאון לפני שסיים את העונה בהבאנט & ווטרהוביל. במאי 2010 חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו ברדינג, אך זה לא הספיק לו כדי להישאר בסגל הקבוצה.

הוא החל את 2010/11 באוקספורד סיטי מהליגה הרביעית, אך כבר אחרי חודש מצא את עצמו במעבר נוסף, ונחת בקבוצה חובבנית נוספת, הורשם, שם כבש את שער הבכורה שלו בקריירה (וגם צבר שלושה כרטיסים אדומים). לקינוח, הקטור סגר את העונה בדונדאק האירית. לקראת סוף ההשאלה הוא נפצע, ונאלץ לשבת בחוץ במשך חמישה חודשים.

הוא שב מהפציעה וחזר לליגה הרביעית, הפעם לברנט, ושם הגיעה הפריצה. לראשונה, הוא השלים עונה מלאה באותה קבוצה ואף זכה בתואר השחקן הצעיר המצטיין של העונה - מה שגרר עניין מקבוצות פרמיירליג כמו ווסטהאם ונוריץ'. הוא חתם על חוזה חדש ברדינג והצטרף לשרוברי טאון מהליגה השלישית. בהמשך עונת 2012/13, שיחק גם באלדרשוט טאון ובצ'לנטהאן טאון, שתיהן מהליגה הרביעית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (אמצע) מול טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט, מייקל הקטור. GettyImages
מנסה לעצור את לבנדובסקי יחד עם טואטחה/GettyImages

את החצי הראשון של עונת 2013/14 העביר בסקוטלנד, במדי אברדין, והפך לאחד מחביבי האוהדים. הקבוצה רצתה להאריך את הההשאלה, אך מכת פציעות ברדינג החזירה אותו לשם והוא סוף סוף רשם הופעת בכורה בקבוצה, ואף העביר בה את כל עונת 2014/15.

ואז הגיע המעבר הגדול של מייקל הקטור, כאשר "מלך ההשאלות" נרכש לראשונה על ידי קבוצה אחרת, ולא סתם קבוצה. ז'וזה מוריניו וצ'לסי שילמו 5 מיליון ליש"ט תמורתו - רק כדי להשאילו ישר חזרה לרדינג. בעונה שעברה, הקטור עבר למדינה הרביעית בקריירה, והושאל (השאלה 13 בקריירה) לפרנפורט הגרמנית, שם שיתף פעולה עם טאלב טואטחה.

בקיץ האחרון הוא הושאל מצ'לסי פעם נוספת, הפעם להאל סיטי מליגת המשנה. הוא פתח בהרכב במשחק הפתיחה של העונה וסגר 90 דקות, אבל החלום נותר בעינו: להצליח לשחק עבור צ'לסי, או לפחות להישאר באותה קבוצה במשך יותר מעונה אחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יזכה לשחק בצ'לסי? מייקל הקטור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully