וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סושיץ' ערך אימון בכורה: "מדוניאנין אמר לי דברים טובים על מכבי תל אביב"

הקשר החדש של הצהובים התראיין לאתר הרשמי וסיפר על יכולותיו: "אוהב לשחק כדורגל מהיר ולבעוט מרחוק. כששמעתי שג'ורדי קרויף רוצה אותי שמחתי מאוד". מכבי פתח תקוה: סומא מגן שמאלי בגביע הטוטו מול הצהובים (21:00, 5 לייב), חלוץ ברזילאי החל להיבחן

הקשר הבוסני החדש של מכבי תל אביב, טינו סוון סושיץ' בן ה-25, העניק היום (שלישי) ראיון ראשון לאתר הרשמי של המועדון ובערב ערך אימון ראשון בצהוב. "אני מאוד שמח להצטרף למכבי תל אביב", אמר. "אני אוהב לשחק כדורגל מהיר, אוהב לבעוט מרחוק. אני יודע שמכבי תל אביב זה מועדון גדול עם שאיפות גדולות. זה המועדון הכי גדול בישראל ואני יודע שהוא נלחם על תארים בכל שנה. גם באירופה יש לנו סיכוי טוב להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית.

"דיברתי עם האריס מדוניאנין והוא אמר לי דברים טובים על המועדון הזה. ככשמעתי שג'ורדי רוצה אותי שמחתי מאוד כי הוא שם גדול ומוכר באירופה ומיד אמרתי כן. ידעתי שאני יכול ללמוד ממנו הרבה. אני יודע שיהיה מהנה לשחק פה".

סושיץ' נולד בבוסניה והיגר עם משפחתו לבלגיה בגיל צעיר. הוא החל את דרכו בקבוצת הנוער של ויסה הקטנה, לפני שהגיע לגנק ובהמשך גם לסטנארד ליאז'. במהלך התקופה הזו הוא שיחק במדי נבחרות בלגיה הצעירות (תשע הופעות ושער בודד בסך הכל). ב-2012 סושיץ' חתם בהיידוק ספליט הקרואטית וכבש 19 שערים ב-104 הופעות, כאשר בעונה האחרונה אף נבחר לשחקן המצטיין בליגה.

היכולת הטובה גרמה לגנק להחזיר אותו לשורותיה, תמורת 2 מיליון יורו. בעונה החולפת הוא הופיע 15 פעמים בליגה הבלגית (10 בהרכב) וכבש שער במסגרת הליגה האירופית (ועוד שניים במוקדמות). ב-2014 בחר לעבור לייצג את נבחרת בוסניה (מלבד בלגיה, היה יכול לבחור גם בקרואטיה), והופיע במדיה תשע פעמים עד כה.

סושיץ' נפצע במהלך חודש פברואר ולאחר מכן, גם כשחזר לכשירות, לא שיחק שוב במדי גנק. לפני כשבוע וחצי הגיע לטורקיה כדי להצטרף לקסימפאשה, אך לטענת הטורקים לא עבר בדיקות רפואיות ולכן העסקה נפלה.

עוד בנושא

סוון אפ: טינו סוון סושיץ' ינסה להעיר את מכבי תל אביב המנומנמת
טינו סוון סושיץ' חתם במכבי תל אביב: צפו בביצועיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאקלם לצבע הצהוב. סושיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי פתח תקוה סיימה את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו. קובי רפואה תרגל מערך של שלושה בלמים. מי שיקבל מנוחה הוא לירוי צעירי.

החלוץ הברזילאי טאווה פריירה דוס סנטוס (23) החל להיבחן היום בקבוצה. השחקן יישאר בישראל בימים הקרובים ואז תתקבל החלטה לגביו. השחקן ייבחן במשחק מול מכבי תל אביב. בעונה שעברה עבר שיחק בליגה השלישית בברזיל והבקיע שער אחד. מחר אמור לנחות חלוץ נבחרת רומניה יואן הורה שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה ועבר בדיקות רפואיות.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, נאור פסר, ז'והאן מרסיאל, עומר דנינו, תומאש סיבוק, רישאר סומא, רומאריו פירס, גל לוי, יובל שבתאי, מנור סולומון, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully