וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: הקשר טינו סושיץ' מצטרף בהשאלה לעונה

7.8.2017 / 19:26

הבוסני בן ה-25, שהספיק לעבור בדיקות רפואיות, מגיע מגנק בהשאלה עם אופציית רכישה בסיומה. ג'ורדי קרויף נלהב: "מאושרים שהצלחנו לצרפו ובטוחים שהוא יעזור לנו להגשים את כל המטרות לעונה הקרובה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקן חדש למכבי תל אביב: הצהובים הודיעו הערב (ראשון) על צירופו של הקשר הבוסני טינו סושיץ', שמגיע בהשאלה לעונה מגנק הבלגית עם אופציה לרכישה בסיומה. הקשר בן ה-25 כבר עבר בהצלחה בדיקות רפואיות במועדון וילבש את החולצה מספר 31.

"סושיץ' הוא קשר מוכשר בעל פוטנציאל רב עם יכולות התקפיות מרשימות היכול לשחק במגוון תפקידים", אמר ג'ורדי קרויף לאתר הרשמי של הצהובים. "סושיץ' הותיר עלינו רושם רב במהלך צמד משחקי הפליאוף של הליגה האירופית נגד היידוק ספליט בעונה שעברה ואנו עקבנו אחרי ההתקדמות שלו במטרה לבחון איך ניתן להביא אותו. אנו מאושרים שהצלחנו להחתים את סושיץ' בהשאלה ומקווים כי יהפוך לנכס ויעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה".

עוד בנושא

מכבי חיפה דחתה את הצעת מכבי תל אביב: "לא רוצים מספיק את אלירן עטר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. סושיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

סושיץ' נולד בבוסניה והיגר עם משפחתו לבלגיה בגיל צעיר. הוא החל את דרכו בקבוצת הנוער של ויסה הקטנה, לפני שהגיע לגנק ובהמשך גם לסטנארד ליאז'. במהלך התקופה הזו הוא שיחק במדי נבחרות בלגיה הצעירות (תשע הופעות ושער בודד בסך הכל). ב-2012 סושיץ' חתם בהיידוק ספליט הקרואטית וכבש 19 שערים ב-104 הופעות, כאשר בעונה האחרונה אף נבחר לשחקן המצטיין בליגה.

היכולת הטובה גרמה לגנק להחזיר אותו לשורותיה, תמורת 2 מיליון יורו. בעונה החולפת הוא הופיע 15 פעמים בליגה הבלגית (10 בהרכב) וכבש שער במסגרת הליגה האירופית (ועוד שניים במוקדמות). ב-2014 בחר לעבור לייצג את נבחרת בוסניה (מלבד בלגיה, היה יכול לבחור גם בקרואטיה), והופיע במדיה תשע פעמים עד כה.

סושיץ' נפצע במהלך חודש פברואר ולאחר מכן, גם כשחזר לכשירות, לא שיחק שוב במדי גנק. לפני כשבוע וחצי הגיע לטורקיה כדי להצטרף לקסימפאשה, אך לטענת הטורקים לא עבר בדיקות רפואיות ולכן העסקה נפלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו בביצועיו של סושיץ' במדי היידוק ספליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully