וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה דחתה את הצעת מכבי תל אביב: "לא רוצים מספיק את עטר"

7.8.2017 / 15:52

בפגישה שנערכה בין שני המועדונים, דחתה סגנית האלופה את המתווה שהוצג לה במסגרתו הייתה אמורה להעביר שחקן, והגישה הצעה כספית בלבד. שחר דחה את ההצעה ואמר: "יש פערים גדולים"

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
עטר/מגד גוזני

בפגישה שנערכה היום (שני) בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, דחתה מכבי חיפה את ההצעה הכספית על החלוץ אלירן עטר. השיחה שנערכה בין בעלי הירוקים יעקב שחר לבין בכיר במכבי תל אביב עסקה בפן הכלכלי של עסקת העברתו של עטר לסגנית האלופה. על פי ההערכות שונות, מכבי תל אביב הציעה כ-900 אלף יורו תמורת השחקן, בעוד שבמכבי חיפה עדיין דורשים לקבל 1.5 מיליון יורו.

"הפערים גדולים מאוד וכרגע אין הבנות. אם מכבי תל אביב לא תגדיל את ההצעה באופן משמעותי, אלירן יישאר בחיפה", אמר מקורב לעסקה.

מאוחר יותר, התראיין יעקב שחר לתוכנית הרדיו של שרון פרי וליאן וילדאו ברשת ב' ואישר את דבר הפגישה. "הייתה פגישה היום עם מכבי תל אביב, יש פערים גדולים ואין הסכמות. אנחנו לא הוצאנו שום הודעה בנושא וכל עוד יש פערים, אז יש מצב קיים. מכבי תל אביב מאוד מתעניינת בו וגם השחקן אמר בהזדמנות כזו או אחרת מילה, אבל במשך שבועות ארוכים עסקו בזה בתקשורת למרות שלא היו מגעים".

עוד בנושא:

גיא לוזון ביקש מהשחקנים: "אל תתייחסו לביקורות בתקשורת"
במכבי תל אביב מודאגים מהיכולת אחרי מכבי נתניה
הפועל באר שבע: שבר בשוקית לאורן ביטון, ייעדר כחודשיים

הגורמים שמנהלים את המשא ומתן מטעם מכבי תל אביב הודיעו לשחר כי אבי ריקן, בו הוא מעוניין, לא משוחרר. שחר הודיע בשיחה כי במצב הזה העסקה תכלול סכומי כסף בלבד ועל מכבי תל אביב לשלם לו את הסכום אותו המועדון מבקש. לאחר שהגישה הצעה נמוכה משמעותית, שחר הודיע כי בסכום הזה הוא לא מתכוון לשחרר את השחקן מהקבוצה. גורם במכבי חיפה אישר לוואלה! ספורט: "ההצעה של מכבי תל אביב הייתה נמוכה ודחינו אותה. כנראה שהם לא רוצים מספיק את אלירן עטר".

עטר עצמו מתייעץ עם מקורביו וסוכנו אבי נימני, שביקשו ממנו לשמור על שקט עד שתסתיים העסקה. שני המועדונים ניהלו עד כה שיחות באמצעות צד שלישי, אולם החל מהיום החלו שיחות רשמיות בניהם. "אם מכבי תל אביב תגדיל את ההצעה באופן משמעותי עד הערב, יכול להיות שאלירן יהיה שם. אחרת, חיפה תודיע שהוא נשאר במועדון", הסביר אותו מקורב לעסקה. עטר עצמו מקווה לעבור, אבל בחיפה הבהירו לו כי אם ההצעה לא תהיה מתאימה, עליו להיערך לאפשרות שימשיך לשחק בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully