וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שבר בשוקית לאורן ביטון, ייעדר כחודשיים

7.8.2017 / 12:54

המגן השמאלי נפצע מול בית"ר ירושלים, בבדיקה התגלה כי ייעדר בין חודש וחצי לחודשיים. אכזבה בקבוצה אחרי ה-3:0 מול בית"ר: "אסור להיראות ככה, גם לא במשחק אימון". אוהדי הקבוצה זכו במגן הכבוד בבית הנשיא

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הראש ביום חמישי. בכר/ברני ארדוב

מכה להפועל באר שבע: הקבוצה הודיעה היום (שני) שמגנה השמאלי של הקבוצה אורן ביטון, שנפצע אתמול במשחק מול ביתר ירושלים, עבר היום צילום ממנו עולה עדות לשבר השוקית. על פי הערכת הצוות הרפואי, השחקן ייעדר כחודש וחצי עד חודשיים.

בהפועל באר שבע התאכזבו מאוד מהיכולת בהפסד הביתי 3:0 לבית"ר אתמול (ראשון) בגביע הטוטו. שחקן בקבוצה אמר: "יש הרבה נסיבות מקלות, אבל אסור לנו להיראות כמו שנראינו מבחינת הרכות והקלות שבית"ר הגיעה למצבים. אסור לנו להיראות ככה, אפילו במשחק אימון".

עיקר הביקורות הגיעו בנוגע לחוסר אגרסיביות של השחקנים. דווקא המאמן ברק בכר ניסה לעודד והבהיר בסוף שהוא לא בא בטענות לאף שחקן ושיכולים להיות גם משחקים מסוג זה. וובה בראון, מיכאל אוחנה ואיתמר שבירו הצעיר זכו למחמאות חרף התוצאה.

למרות ההפסד אמש, באר שבע תעלה למשחק גם למשחק מחר נגד מ.ס אשדוד בהרכב משני, זאת כדי לאפשר לשחקני המפתח לנוח לקראת משחק "אלוף האלופים" נגד בני יהודה ביום חמישי. "נגיע למשחק מול אשדוד כדי לנצח ולעלות שלב", אמר אחד השחקנים, "מי שמכיר אותנו ואת ברק בכר יודע שאנחנו לא מוותרים על אף מפעל".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הפסידה לבית"ר ירושלים 3:0 בגביע הטוטו
המהפך של בית"ר ירושלים: "בניון יכול להיות הג'וקר שלנו העונה"
עוד בגביע הטוטו: בני יהודה ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:1

אליניב ברדה נעדר מהסגל למרות ששלשום בכר עוד תכנן לפתוח איתו בהרכב. החלוץ הוותיק סובל מרגישות בשריר ולבסוף הוחלט לא לסכן אותו. היום יוחלט אם ברדה ייעדר גם מחר, כשההערכה היא שהוא לא ישחק באשדוד, אבל יכלל בסגל למשחק "אלוף האלופים" ביום חמישי".

במועדון ציינו גם את הקהל; כ-10,000 אוהדים אדומים הגיעו למשחק, עודדו ללא הרף ונשארו להודות לשחקנים אחרי המשחק. דן איינבינדר שספג קריאות בוז מאוהדי בית"ר ירושלים, קיבל דחיפה גדולה מהקהל הבאר שבעי ואמר בסיום: "התרגשתי בהתחלה. בית"ר זה מקום שיש לי רגש כלפיו, אבל כשהתחיל המשחק רציתי לעשות הכול כדי לעזור לקבוצה שלי. אני קצת מאוכזב שלא הלך לנו הפעם".

לגבי ההשתלבות שלו אמר איינבינדר: "אני לא עושה סיכומים אחרי ארבעה או חמישה משחקים. נכנסתי טוב לעניינים ונותנים לי גב. מאריבור? יש לנו נטייה תמיד לזלזל בכולם ולבוא זחוחים. אנחנו והצוות המקצועי נדאג להתכונן הכי טוב, מדובר ביריבה חזקה מאוד".

דן איינבינדר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
דחיפה מיוחדת מאוהדי באר שבע. איינבינדר/ברני ארדוב

בעניין אחר: אוהדי הקבוצה המאוגדים תחת עמותת וסרמיליה זכו היום במגן הכבוד של בית הנשיא לעונת 2016/17. מנימוקי ועדת הפרס: מגן הכבוד לאוהדים ניתן על יצירת חוויית משחק משחק יוצאת דופן, לצד הרחבה משמעותית של פעילות האוהדים בקהילה.

עוד מנימוקי הענקת המגן: "עמותת האוהדים וסרמיליה הביאה לידי ביטוי בפעילותה, באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם המועדון, את המגוון הרחב הקיים בקהל האוהדים של הקבוצה, לצד תצוגות צבעוניות וחיוביות של ארגון האוהדים US. בין היוזמות של עמותת האוהדים: איסוף וחלוקת מזון לנזקקים ברחבי העיר בחגים לצד חלוקת שי לילדים בבית החולים סורוקה; קמפיין גיוס המונים לשיפור העידוד באצטדיון וחשיפת פעילות מחלקת הנוער של המועדון לכלל האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully