וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תכלול את ריקן כחלק מעסקת עטר, שחר שוחח עם מנספורד

7.8.2017 / 11:19

הצהובים הבהירו למכבי חיפה שלא ישחררו את הקשר ואם זו רוצה לכלול שחקן בעסקה היא צריכה לבחור מישהו אחר. שחר שוחח עם מנספורד בבית הנשיא. דאגה מהיכולת שהציגו המחליפים מול נתניה

צילום ועריכה: קובי אליהו
בן מנספורד מנכ"ל מכבי תל אביב עם יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הסיכום קרוב? מנספורד ושחר הבוקר/יוסי ציפקיס

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ומנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד שוחחו היום (שני) ארוכות בבית הנשיא בירושלים לפני טקס הענקת מגן הכבוד אליו הוזמנו כל ראשי הקבוצות. השיחה בין השניים היתה גם על המעבר של אלירן עטר למכבי תל אביב. העסקה אמורה להיסגר במהלך היום אחרי שמנספורד קיים אתמול מספר שיחות בעניין עם אנשיו של שחר.

אבי ריקן לא ייכלל בעסקה הצפויה להעברתו של עטר. בקבוצה הבהירו למכבי חיפה כי הם לא מתכוונים לשחרר את ריקן וכי אם חיפה רוצה שחקן בעסקה המורכבת, היא צריכה לבחור מישהו אחר. שלומי אזולאי שפתח אתמול בגביע הטוטו לא היה במיטבו ב-0:0 מול מכבי נתניה, ובמכבי תל אביב העריכו כי היה לו קשה להתרכז במשחק עם כל הידיעות על עזיבתו הצפויה לחיפה.

עוד בנושא

ג'ורדי קרויף: "לא מפקפק ברמת המחויבות של השחקנים שלי"
מתווה עסקת אלירן עטר למכבי תל אביב: 1.1 מיליון יורו, פלוס שחקן או בונוס
גביע הטוטו: מכבי תל אביב ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0

אבי ריקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מכבי תל אביב לא מוכנה לוותר עליו. אבי ריקן/יוסי ציפקיס

כך או אחרת, במכבי תל אביב עדיין ממתינים לאישור של הבעלים מיטש גולדהאר שקיבל לידיו את מתווה העסקה המסתמן וצריך עדיין לאשר את הרכיב המשמעותי והוא העברת סכום של 1.1 מיליון יורו תמורת עטר. במכבי תל אביב מעוניינים לסיים את הסיפור עוד היום, אבל גורם במועדון הבהיר שהעסקה לא תיעשה תחת לחץ של זמן וכי אם גולדהאר לא ירגיש נוח עם המספרים, הוא לא יתקפל רק כדי להספיק עד הערב לרשום את עטר למשחקים מול אלטאך האוסטרית בפלייאוף הליגה האירופית.

בתוך כך, בקבוצה מאוד מודאגים מהיכולת שהציגו השחקנים במשחק גביע הטוטו אתמול מול מכבי נתניה. "לא היתה שום סיבה להיראות כל כך רע", אמר גורם במועדון. "השחקנים היו רעננים כי לא שיחקו ביוון ויש ציפייה שגם מי שיושב על הספסל, יהיה מספיק טוב כשהוא מקבל הזדמנות". מי שזכה לשבחים היה שוער המשנה דניאל טננבוים שאמר בסיום: "המטרה שלי להיכנס לנעליים של פרדראג ראיקוביץ' אחרי שהוא יעזוב למועדון בכיר באירופה".

(עדכון ראשון: 7:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully