וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "למכבי תל אביב זמן מוגבל להחליט, אחרת אלירן עטר חוזר לסגל"

7.8.2017 / 7:50

במועדון אישרו כי נקבע אולטימטום לסגירת עסקת אלירן עטר. קרויף סירב לשחרר את ריקן, במועדון מתעקשים על המתווה: 1.1 מיליון יורו, שחקן ומענקים. גיא לוזון לשחקנים: "אני מרוצה. אם יעבירו ביקורת בתקשורת, לא להתייחס"

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה בועט פנדל. אדריאן הרבשטיין
זה נמשך. עטר/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה רוצה לסיים היום (שני) סופית את סאגת אלירן עטר. נשיא המועדון יעקב שחר הודיע כבר למכבי תל אביב שהעסקה לא תימשך מעבר ליום שני וגם סגנית האלופה מעוניינת לסיים את המשא ומתן במהירות משום שעד היום היא תוכל לרשום שחקנים חדשים לשלב הבא בליגה האירופית. מכבי חיפה ניסתה לצרף את אבי ריקן, אותו רצתה לצרף בתחילת הקיץ, אך בשלב זה ג'ורדי קרויף מסרב לשחררו. הצדדים ינסו להגיע לסיכום בעזרת מעבר של שלומי אזולאי ובונוסים בנוסף לסכום אותו תעביר מכבי תל אביב.

עוד בנושא

אתמול שחר הודיע למכבי תל אביב: המשא ומתן על עטר יסתיים עד היום
מכבי תל אביב לא תכלול את ריקן כחלק מעסקת עטר, מיטש יאשר את המתווה?
מתווה עסקת אלירן עטר למכבי תל אביב: 1.1 מיליון יורו, פלוס שחקן או בונוס
גיא לוזון על אלירן עטר: "מי שלא רוצה להישאר פה, לא יהיה"
בתפקיד המושיע: חמש שאלות על המעבר המסתמן של מאור בוזגלו למכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
"מרוצה ממה שראיתי". לוזון/אדריאן הרבשטיין

נכון להלילה, שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע לסיכום סופי. כפי שפרסמנו אתמול, מכבי חיפה דורשת 1.2 מיליון יורו אך תהיה מוכנה להתפשר על 1.1 מיליון, אם בעסקה ייכלל שחקן וכן מענקים נוספים בהתאם להישגים של מכבי תל אביב. השחקן היחיד שנמצא כרגע על הפרק הוא שלומי אזולאי, שעל פי מקורבים לעסקה יהיה מוכן לעבור אם הצדדים יגיעו לסיכום. ממכבי חיפה מסרו: "המחיר על אלירן עטר נקבע על ידינו. יש למכבי תל אביב זמן מוגבל להחליט, אחרת אלירן חוזר לסגל".

גיא לוזון לחוץ מאוד בנוגע לעסקה הזאת. הוא דורש לדעת באופן מיידי אם עטר עוזב או נשאר, משום שההחלטה בנוגע לזר החמישי שלו תלויה בעסקה. המאמן מתמקד כרגע בבלם, ויצרף קשר עושה משחק או חלוץ בהתאם להתפתחויות בעסקה. חלק משחקני מכבי חיפה חושבים שעל לוזון לצרף חלוץ בעדיפות ראשונה, בגלל הבעיות בחלק הקדמי.

בנוגע למאור בוזגלו, במועדון ממתינים לחזרת אודי שוכטוביץ' מלונדון, כדי שיסגור קצוות אחרונים בנוגע לעסקה. יעקב בוזגלו מאמין שהעסקה תיחתם כבר בפגישה הבאה. בוזגלו צפוי לחתום לשלוש שנים ולהיות מוצג רשמית עוד לפני פתיחת העונה. בעקבות התיקו מול קריית שמונה, גיא לוזון שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אני מרוצה ממה שראיתי. היו דברים יותר טובים מאשר במשחק מול סכנין. גם אם יעבירו ביקורת בתקשורת, אז לא להתייחס".

הקשר מוחמד אבו פאני צפוי לחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח בקבוצה, זאת באמצעות הסוכנת ויקי וקנין שמייצגת אותו. המשא ומתן בין הצדדים מתקדם והמטרה היא לסגור את הנושא בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully