וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון על אלירן עטר: "מי שלא רוצה להישאר פה, לא יהיה"

5.8.2017 / 23:25

אוהדי מכבי חיפה קראו קריאות גנאי נגד החלוץ, לוזון טוען: "כל עוד לא נקבל את הסכום שאנחנו מחפשים לקבל, הוא יהיה שחקן חיפה". על ה-0:0 החלש מול קרית שמונה: "הגענו להזדמנויות, היו שני משקופים"

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. לילך וייס, מערכת וואלה!
מאמן מכבי חיפה גיא לוזון/מערכת וואלה!, לילך וייס

מכבי חיפה הציגה היום (שבת) יכולת מאכזבת כשסיימה ב-0:0 ביתי מול עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו. הקבוצה של גיא לוזון אומנם פתחה לא רע ונעצרה פעמיים במשקוף במהלך המשחק, אבל 11 אלף האוהדים שהגיעו לאצטדיון העירוני ראו שוב יכולת מדאיגה מצד הירוקים, כשרק הזרים (קאיו וקוסטדינוב) מראים ניצוצות חיוביים. אלירן עטר, שנעדר מהמשחק, ספג קריאות גנאי מהיציעים על רק האפשרות שיעבור למכבי תל אביב.

עוד בנושא

גביע הטוטו: מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה סיימו ב-0:0 משמים
גארי קגלמאכר עוזב את מכבי חיפה, הבלם מאקי בניאק מועמד להצטרף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכזבו. הירוקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיא לוזון, שפעמיים במהלך הראיון כינה את הקבוצה "מכבי" כעגת החיפנים, אמר בסיום: "הגענו להזדמנויות, היו שני משקופים. היה חסר לנו השפיץ של הנעל. אני חושב שהייתה שליטה מוחלטת של מכבי היום". על מערך שלושת הבלמים אמר: "אנחנו נהיה קבוצה מגוונת מאוד העונה. מי שקובע את שיטת המשחק, עושה את זה לפי השחקנים. אם יש לך סגל שחקנים מגוון, אתה יכול להשתמש בו. גם במחצית הראשונה היינו יכולים לכבוש שער, אבל אני מאוד מרוצה. אנחנו נהיה קבוצה חזקה מאוד, שיודעת מה היא רוצה מעצמה. קרית שמונה קבוצה חזקה מאוד ואנחנו בצעדים ראשונים, יהיה בסדר". על הקהל: "אין ספק שהקהל סבל מספיק בשנים האחרונות. אין כמו הקהל של מכבי, הכי גדול והכי טוב בארץ". על עטר: "אלירן עטר שחקן של מכבי חיפה בוודאות. כל עוד לא נקבל את הסכום שאנחנו מחפשים לקבל, הוא יהיה שחקן מכבי חיפה. מי שלא רוצה להישאר פה, לא יהיה. הוא הודיע לי שהוא חולה. מתאר לעצמי שהוא יחזור לעניינים בשבוע הבא".

דקל קינן: "יש לנו לא מעט שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר. אני מאמין שאנחנו נלך ונשתפר, יש לנו הרבה מה להוכיח. בסופו של דבר כולנו נלחמים על מבחן התוצאה ואנחנו צריכים לנצח כדי שהאוהדים יהיו מבסוטים. אנחנו בדרך הנכונה. לגיטימי שמדברים, העבודה שלי היא להוכיח את עצמי בכל אימון ובכל משחק. הייתה לי שיחה עם גיא בתחילת העונה והוא אמר שככל שאני אהיה טוב, אני אקבל את הדקות שלי. אני צריך להוכיח את עצמי כל הזמן. גם אם מדברים וגם אם לא מדברים. יש משהו שונה, אבל למדתי מהשנים האחרונות שזה לא חכם לדבר לפני תחילת העונה. אנחנו ניבחן רק במבחן התוצאה. אנחנו צריכים לנצח ולהוכיח שהמקום שלנו פה".

מוקדם יותר היום הודיעה מכבי חיפה שגארי קגלמאכר עוזב. הבלם עוזב בתום עונה כדי להצטרף לקורטרייק הבלגית, לוזון נפרד: "לא יכולתי להבטיח לו מקום של קבע בהרכב". הבלם מאקי בניאק, הקמרוני בן ה-22, שגדל בברצלונה שם שיחק במילואים, עשוי להגיע כשחקן חופשי. לקבוצה הוצע ביממה האחרונה שוב הבלם אדי גוטליב, שלאחרונה פוצץ המשא ומתן עימו. במועדון טוענים כי כרגע המטרה היא לצרף בלם זר.

לוזון אמר על גארי קגלמאכר שעזב: "היו לי הרבה שיחות איתו. לגארי היה חשוב להיות שחקן מפתח. ברגע שלא יכולתי לעשות את זה, הוא ביקש ממני את האישור להמשיך הלאה. לא יכולתי לעצור אותו. מבחינתי הוא הזר היחיד שהיה צריך להישאר פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקודת אור. קוסטדינוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס אמר: "אני לא מרוצה מהמשחק היום. נכון שיש לנו נסיבות מקלות, אבל הוצאנו את מה שיכולנו מהמשחק הזה. כנראה שהשחקנים הרגישו במחצית השנייה לקראת שהם לא יכולים לסחוב. זה שלב מוקדם מאוד בעונה וכמות המשחקים ניכרת בנו. לא חסר לי כלום לפאזל, יש לי אחלה קבוצה. אנחנו מתכוננים ואנחנו נהיה אחלה. קודם כל אנחנו שואפים לפלייאוף העליון, אבל יש לנו עוד הרבה משחקים וניקח אותם אחד אחרי אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully