וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחממים לפני הסופרקאפ: במדריד עוקצים את ז'וזה מוריניו

רגע לפני שריאל מדריד תפגוש את מנ' יונייטד (21:45), ב"אס" וציינו את העובדה שהבלאנקוס זכו בתשעה תארים מאז שמוריניו עזב ועקצו: "הוא ייזכר בגלל הריב עם קסיאס והעימותים עם העיתונאים"

אימג'בנק GettyImages

משחק הסופרקאפ האירופי שייערך הערב (21:45) בין מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד יהיה מסקרן במיוחד בשל כך שמדובר במפגש בין שני מועדונים ענקיים, אך גם ובעיקר בשל העובדה שהוא יעמוד בסימן האקסים - כריסטיאנו רונאלדו שחוזר בדיוק בזמן לפגוש את הקבוצה עמה הוא כיכב בעבר והשני הוא ז'וזה מוריניו שאימן את הבלאנקוס שלוש שנים בהצלחה חלקית בלבד.

עוד בנושא:

מוריניו: "אני מחכה לגארת' בייל ביונייטד". זידאן: "לא מעניין אותי מה הוא אומר"
פלורנטינו פרס: "לא אמכור את כריסטיאנו רונאלדו גם אם ישלמו לי בזהב"

כריסטיאנו רונאלדו, ז'וזה מוריניו בריאל מדריד. AP
שוב נפגשים. מוריניו ורונאלדו/AP

מוריניו סיים את הקדנצייה שלו כמאמן ריאל מדריד בטונים צורמים, עם סכסוכים בחדר ההלבשה ובעיקר עם מעט תארים יחסית - אליפות אחת, גביע אחת וסופרקופה. במדריד מנצלים את ההזדמנות הזו כדי לסגור חשבון עם הפורטוגלי וב"אס" נכתב: "הוא ייזכר בעיקר בגלל העימותים עם העיתונאים, התקרית עם וילאנובה והבעיות עם איקר קסיאס שפילגו את הקבוצה לשני מחנות.

במדריד מתגאים ומציינים את העובדה שמאז שמוריניו עזב בסוף עונת 2012/13, המועדון לא מפסיק לזלול תארים. למעשה ריאל מדריד זכתה בלא פחות מתשעה תארים מאז שמוריניו עזב בארבע עונות, מתוכם שלוש זכיות בליגת האלופות, אליפות בעונה החולפת, גביע (2014), שתי זכיות בסופר קאפ האירופי ושתי זכיות באליפות העולם למועדונים. עוד מציינים ב"אס" כי רק ארבעה שחקנים שפתחו אצל מוריניו שרדו אצל זינדין זידאן (סרחיו ראמוס, מרסלו, כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה).

רונאלדו אגב, צפוי להתחיל את המשחק הזה מהספסל אחרי שלא היה שותף לכל משחקי ההכנה של ריאל מדריד בארה"ב ומי שיחליפו בהרכב יהיה איסקו. מלבד רונאלדו, זידאן צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר שלו עם קרוס, מודריץ' וקאסמירו בחוליית הקישור ועם ראמוס ורפאל וראן במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully