וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "לא אמכור את כריסטיאנו רונאלדו גם אם ישלמו לי בזהב"

על רקע עסקת ניימאר נשיא ריאל מדריד הכריז כי לא ייפרד בשום מקרה מהכוכב הגדול שלו: "שחקנים גדולים מעלים את הערך הכלכלי של המועדון. למכור את רונאלדו? לעולם לא אעשה זאת"

AP

על רקע עסקת הענק שהנחיתה את ניימאר בפריז סן ז'רמן, הצהיר היום (שני) נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס כי לא ימכור לעולם את כריסטיאנו רונאלדו.

בשיחה עם אוהדי ריאל באיטליה נשאל פרס האם יסכים למכור את הכוכב הגדול של הבלאנקוס עבור סכום כסף גדול. התשובה שלו הייתה חד משמעית. לדברי פרס: "למכור את כריסטיאנו? לעולם לא. לא אמכור אותו גם אם ישלמו לי את המשקל שלו בזהב". פרס הוסיף: "רק שחקנים גדולים מעלים את הערך הכספי של המועדון ועל פי דירוג שפורסם לאחרונה אנחנו המועדון השני מבחינת שווי השוק. אנחנו שווים שלושה מיליארד יורו".

עוד בנושא
אהבה בריביירה: ווסלי סניידר מגיע לניס ומתאחד עם מריו באלוטלי
ברתומאו: "ניימאר רצה לעזוב, אף שחקן לא יותר גדול מברצלונה"

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
"מעלה את ערך הקבוצה". רונאלדו/רויטרס

לפני כמה שבועות נפוצו ברחבי אירופה שמועות כי רונאלדו החליט לעזוב את ריאל מדריד משום שמאס בהליכים המתנהלים נגדו בספרד בחשד לעבירות מס. עם זאת, ריאל מדריד הפעילה לחץ גדול על הפורטוגלי שימשיך בשורותיה ונראה שכעת אין לו כל כוונה לעזוב את המועדון אליו הגיע בשנת 2009 ממנצ'סטר יונייטד.

רונאלדו נכלל בסגל של הבלאנקוס למשחק הסופרקאפ האירופי מחר (21:45, ספורט 5) מול מנצ'סטר יונייטד אך על פי ההערכות לא צפוי לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully