וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "ניימאר רצה לעזוב, אף שחקן לא יותר גדול מברצלונה"

נשיא ברצלונה נשא דברים בקונגרס של המועדון: "ניסינו להימנע מהעסקה הזו, הייתי מצפה ליותר כנות, יגיעו שחקנים במקומו, המחויבות של אינייסטה ומסי היא דוגמה, מסי ימשיך להוביל"

רויטרס

נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו, השתתף היום (שני) באירוע של המועדון והתייחס למעבר של ניימאר לפריס סן ז'רמן. "הוא רצה לעזוב", אמר ברתומאו, "לא הסכמנו עם ההחלטה שלו, אבל אף שחקן לא גדול יותר מבארסה. 222 מיליון היורו שקיבלנו עבורו יטופלו בזהירות וקפדנות".

ברתומאו ידע שעליו להתייחס להעברה שבסוף השבוע הגיעה לכל מהדורות החדשות, לא רק הספורטיביות, ובפתיחת הדברים שלו אמר: "רציתי לדבר על בארסה, על העתיד, אבל לפני כן אנחנו צריכים לסיים פרק מהעבר. ניימאר התפתח בברצלונה, אבל היום הוא חלק מההיסטוריה".

עוד בנושא:

דני אלבס: "לא הצעתי לניימאר לעבור לפ.ס.ז', זה הוא שהציע לי לבוא"
ניימאר הוצג: "אני פה לא בגלל כסף, באתי לכתוב את ההיסטוריה"
ניימאר בפריס: כל החדשות והסיפורים

נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו. AP
"ידענו שניימאר עלול לבקש לעזוב ובגלל זה העלינו את סעיף השחרור שלו". ברתומאו/AP

הנשיא הוסיף: "עשינו הכול כדי להימנע מהעסקה הזו. שוחחתי עם ניימאר אישית, חברים בצוות האימון דיברו איתו, חלק מהשחקנים דיברו אותו, אבל בסופו של דבר כיבדנו את ההחלטה שלו. זה לא אומר שלא התכוונו להגן על האינטרסים שלנו. הייתי רוצה שהוא יהיה יותר כן איתנו, יש דרך לעשות דברים".

"אנחנו עובדים על מציאת מחליף לניימאר ונביא שחקנים נוספים", הבטיח ברתומאו, "הראשון היה סמדו, אבל יגיעו גם אחרים. המחויבות של שחקנים כמו לאו מסי ואנדרס אינייסטה צריכה להוות דוגמה. ידענו שניימאר עלול לבקש לעזוב ובגלל זה העלינו את סעיף השחרור שלו. אנשים מעריצים את ברצלונה כמועדון. מסי, גדול השחקנים אי פעם, ימשיך להוביל את הקבוצה".

הנשיא גם עקץ: "אנחנו מועדון עם היסטוריה בת 118 שנים, עם שחקנים גדולים, יותר מ-140 אלף חברים, המועדון הוא שלנו... החברים בו לא נמצאים בבעלות של אוליגרך או שייח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully