וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס טוען: לא הצעתי לניימאר לעבור לפ.ס.ז', זה הוא שהציע לי לבוא

המגן הברזילאי של סן ז'רמן מבהיר ש"ניימאר הוא זה שהמליץ לי לעבור לכאן", וטוען: אנחנו לא מונעים רק מכסף. בליג 1 מאיימים: אם הספרדים לא יעבירו את מסמכי השחרור, נגיש נגדם תביעה

רויטרס

דני אלבס טוען שניימאר אמר לו כבר בחודש שעבר לעבור לפריס סן ז'רמן, ושגם הוא שוקל מעבר לבירה הצרפתית. המגן בן ה-35, שעזב את יובנטוס בסיום העונה, היה מועמד למנצ'סטר סיטי אבל הפתיע כשחתם בפ.ס.ז' ב-12 ביולי. זה קרה חמישה ימים לפני שהתפרסמו הדיווחים הראשונים על המעבר האפשרי של ניימאר מברצלונה לפריס סן ז'רמן, ואלבס טוען שניימאר, חברו לנבחרת וידידו הקרוב, בישר לו שהוא שוקל את המעבר. כזכור, היו לא מעט דיווחים בספרד שטענו שאלבס הוא זה שלוחץ על ניימאר להשלים את המעבר לצרפת, אבל כעת אלבס מבהיר שהמצב היה שונה לחלוטין.

"דיברתי איתו על האפשרות הזאת", אמר אלבס אתמול (שבת) בסיום הניצחון של פריס סן ז'רמן על אמיין במחזור הראשון של הליגה הצרפתית, "הוא המליץ לי להגיע לכאן. הוא הציע שאעבור למועדון. אמרתי לו שאני רוצה לעזוב את יובנטוס, והוא אמר לי שהוא חושב לעבור לכאן".

עוד בנושא:

לפני אמיין: ניימאר הוצג כשחקן פריס סן ז'רמן לעיני עשרות אלפי אוהדים
אביו של ניימאר תוקף: "ברצלונה סחטה אותו, ההתנהלות גבלה בפשע"
רונאלדו הברזילאי: "מסי, כריסטיאנו וניימאר חולמים להיות כמוני"

ניימאר ואביו צופים מהיציע במשחק של פריס סן ז'רמן. רויטרס
מה קדם למה? ניימאר עם אביו אמש/רויטרס

ניימאר צפה אתמול מהיציע בקבוצתו החדשה פותחת עונה עם ניצחון, ולפני המשחק קיבל תשואות מרבבות האוהדים הנרגשים ביציעים. "יש ציפייה גדולה בגלל סגנון הכדורגל שלו, והרצון שלו להראות אותו לעולם", אמר אלבס, "כשיש לך שחקן כזה בקבוצה שלך, אתה עושה צעד ענק מול היריבות שלך. הקבוצה הזאת תעשה זינוק אדיר קדימה".

ניימאר חתם על חוזה של 30 מיליון יורו לעונה בפ.ס.ז', אלבס העדיף את צרפת על פני סיטי אחרי שקיבל הצעה גבוהה פי שניים מזו שהציעה סיטי, אבל הוא מתעקש שכסף הוא רק שיקול משני. "אנחנו לא פועלים רק בגלל כסף", טוען אלבס, "מעט אנשים עוזבים את אזור הנוחות שלהם, ואנחנו ברזילאים, ברזילאים עושים את זה".

אלבס נרגש מהניחוח הברזילאי החדש של פ.ס.ז', יחד עם טיאגו סילבה ומרקיניוס. "הקבוצה טובה מאוד, האנשים פה מאוד קרובים", טוען אלבס, "זה יהפוך את ההסתגלות לקלה. ניימאר התקבל בזרועות פתוחות. הוא הגיע למקום הנכון בזמן הנכון".

אלבס גם עונה לכל המפקפקים, שתוהים מדוע ניימאר עזב קבוצה גדולה כמו בארסה, ומדגיש: "יש עוד דברים חוץ מברצלונה והמועדונים בספרד. יש חיים שלמים ואתגרים בכדורגל גם במקומות אחרים. ההגעה של ניימאר לפ.ס.ז' משנה את התמונה, ללא ספק. זה בלתי נמנע שיש ציפיות, הגדולה שלו גורמת לזה".

בינתיים, בזמן שסן ז'רמן כבר הכריזה על העסקה והציגה את ניימאר, ההעברה הרשמית עדיין מתעכבת. בצרפת מדווחים הבוקר כי ראשי ליג1 מאיימים לתבוע את הליגה הספרדית במוסדות משפטיים לאור העיכוב בשליחת השחרור הבינלאומי של החלוץ.

"אם לא יהיו התפתחויות במהלך היממה הקרובה, לא תהיה לנו ברירה אלא לפנות לפיפ"א ולבקש שתתערב", אמר נשיא הליגה הצרפתית דידייה קיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully