וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני אמיין: ניימאר הוצג בפריס סן ז'רמן לעיני עשרות אלפי אוהדים

הרכש היקר בהיסטוריה עלה על הדשא בפארק דה פראנס, לפני משחק הפתיחה של העונה בליגה הצרפתית, והתקבל בהתרגשות ועידוד בלתי פוסק. אביו תקף: "ברצלונה סחטה אותו, ההתנהלות גבלה בפשע"

רויטרס

העברתו של ניימאר מברצלונה לפריס סן ז'רמן ממשיכה להסעיר את הכדורגל העולמי. הברזילאי הוצג אתמול וכבר ערך מסיבת עיתונאים במועדון החדש, אך העסקה וספיחיה ממשיכה לייצר כותרות ואנחנו כאן, ממשיכים לעקוב אחרי כל ההתפתחויות של העסקה שניפצה את שיא ההעברות בכל הזמנים.

עוד בנושא


ניימאר הוצג: "אני פה לא בגלל כסף, באתי לכתוב את ההיסטוריה"
ניימאר חתם ל-5 שנים בפריס סן ז'רמן: "אני מאושר ומוכן לאתגר"
מקרויף עד ניימאר: השחקנים ששברו את שיא ההעברות העולמי
כבר לא "יותר ממועדון": עזיבת ניימאר מחייבת חשבון נפש בברצלונה

ניימאר ואביו צופים מהיציע במשחק של פריס סן ז'רמן. רויטרס
ניימאר ואבא צופים במשחק/רויטרס
ניימאר מוצג פריס סן ז'רמן. רויטרס
הקהל בטירוף/רויטרס

20:00: במחזור הראשון פריס סן ז'רמן פתחה עונה עם 0:2 על אמיין, קבאני גנב את ההצגה לניימאר. החלוץ שעל פי התקשורת הצרפתית "מתוסכל מבואו של ניימאר" כבש בדקה ה-42 ובישל לחבייר פאסטורה בדקה ה-80 מול העולה החדשה האומללה. הרכש הנוצץ צפה בהנאה מהיציע. לידיעה המלאה

18:15: מרסלו ביילסה, מאמן ליל הצרפתית, אמר על ניימאר: "יש שתי דרכים להסתכל על זה: אם בוחנים את מה שניימאר תורם ומייצר, מה ששולם עליו לא מוגזם. אבל מסתכלים על זה מבחינה חברתית, יש מקום לבקר סוג כזה של העברה".

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר תמונות השנה. רויטרס
ברוך הבא חביבי. ניימאר עם המדים החדשים/רויטרס

17:15: הרגע לו חיכו אוהדי פריס סן ז'רמן הגיע. ניימאר עלה על הדשא בפארק דה פראנס והוצג לעיני עשרות אלפי אוהדי נלהבים שקיבלו אותו בהתרגשות ועידוד בלתי פוסק. הקבוצה, בלי הברזילאי, תפתח בעוד כשעה את הליגה הצרפתית מול אמיין.

15:10: אביו של ניימאר, שקיבל נתח גדול מאוד מהעסקה והרוויח עשרות מיליוני יורו בזכותה, מדבר סוף סוף עם התקשורת הספרדית ומסביר את הצד שלו, אחרי שהסתכסך עם הנהלת ברצלונה והואשם בניסיון לעשות הון על גבו של בנו. "האמת היא שבהתחלה הייתי בצד של ברצלונה, ניסיתי לשכנע את הבן שלי להישאר. אבל הגישה של הנהלת ברצלונה גרמה לי לשנות את דעתו. הם ניסו לסחוט אותו, ופתאום החליטו שהבונוס של החתימה שלו בקיץ הקודם לא רלוונטי. ברגע הזה הם איבדו את התמיכה שלי".

ניימאר ג'וניור התעקש שלא הוא היה הכוח המניע מאחורי העסקה, ואמר ש"הוא הקשיב לאנשים שסביבו, לחברים שלו, הוא רצה לשנות את הגורל שלו, ואני בתור אבא לא יכולתי לעמוד מנגד ולהטיל וטו על המעבר הזה. אם לא הייתי מאפשר לו לעשות מה שרצה, מחר היה מנפנף בפניי שלא נתתי לו להגשים את החלום שלי".

בנוגע לדיווחים על כך שרצה להיפרד מהצל של לאו מסי, אמר אביו של ניימאר ש"הוא לא רצה להיות מספר אחת בברצלונה, כי יש כבר שחקן כזה. מסי תמיד יהיה מספר אחת בברצלונה, וניימאר מכבד את זה. לא היה פייר למסי שניימאר יגנוב לו את אור הזרקורים".

12:00: נחשף: זה הצ'ק שהופקד לחשבון של ברצלונה

10:30: ניימאר ערך היום מפגש ראשון עם האוהדים של פריס שקיבלו אותו בתשואות ורימוני עשן. צפו בקבלת הפנים למטה.

07:30: ברצלונה קיבלה אומנם הרבה מאוד כסף על ניימאר, אבל הקרב בין אביו של השחקן למועדון רק החל. פאפה ניימאר דורש עמלה של 26 מיליון יורו, המועדון כרגע מסרב ושומר על שתיקה בנושא.

07:15: אכזבה לאוהדי פריס סן ז'רמן: השחרור של ניימאר מההתאחדות הספרדית עדיין לא הגיע ולכן הוא לא יוכל לשחק כבר הערב במסגרת מחזור הפתיחה שבו תארח קבוצתו את אמיין העולה החדשה.

07:00: אוהדי פריס סן ז'רמן ראו כבר כמה כוכבים לא פחות גדולים בקבוצה שלהם, אך הם ממש לא אדישים להצטרפותו של ניימאר וכבר ביום הראשון נמכרו לא פחות מ-10,000 חולצות של פריס סן ז'רמן עם שמו של ניימאר והמספר 10.

קבלת הפנים של ניימאר

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
הוא כבר מלהטט בפריס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully