וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' פתחה עונה עם 0:2 על אמיין, קבאני גנב את ההצגה לניימאר

החלוץ שעל פי התקשורת הצרפתית "מתוסכל מבואו של ניימאר" כבש בדקה ה-42 ובישל לחאבייר פסטורה בדקה ה-80 מול העולה החדשה. הרכש הנוצץ צפה בהנאה מהיציע יחד עם אביו. רביעייה לליון

רויטרס

עונת 2017/18 בליג 1 יצאה לדרך בקול תרועה רמה: פריס סן ז'רמן גברה הערב (שבת) 0:2 על אמיין, אבל עיקר האקשן היה ביציעים. ניימאר ערך היכרות ראשונה עם אוהדי הקבוצה, שהכינו לו קבלת פנים מיוחדת. אלפים מהם הקדימו והגיעו לפארק דה פראנס שעות לפני שריקת הפתיחה, רק כדי לקבל הצצה ראשונה על הסופרסטאר החדש. ליון פתחה עונה עם רביעייה לרשת שטרסבורג, אוסקר גרסיה ניצח את ניס בבכורה כמאמן סנט אטיין.

עוד בנושא:

לפני אמיין: ניימאר הוצג בפריס סן ז'רמן לעיני עשרות אלפי אוהדים
ניימאר הוצג: "אני פה לא בגלל כסף, באתי לכתוב את ההיסטוריה"

ניימאר ואביו צופים מהיציע במשחק של פריס סן ז'רמן. רויטרס
נראים טוב גם בלעדיו. ניימאר עם אביו ביציע/רויטרס

פריס סן ז'רמן - אמיין 0:2

אחרי שפסטיבל ניימאר הסתיים, שחקני סן ז'רמן נאלצו לתת שואו גם על כר הדשא, מול העולה החדשה אותה לא פגשה המארחת במשחק רשמי מאז מאי 2008. בהתחלה זה לא הלך בקלות, אבל אדינסון קבאני, שמסומן כמי שאמור להיפגע יותר מכולם מבואו של ניימאר, שבר את הקרח. תחילה הוא הדביק כדור למשקוף כבר בדקה החמישית, ובדקה ה-42 הרשית מתוך הרחבה אחרי בישול של דני אלבס (כשניימאר מריע ביציע).

קבאני המשיך לנסות לגנוב את ההצגה גם במחצית השנייה. פעמיים הוא סיכן את השער של העולה החדשה, ובדקה ה-80 גם בישל את השער שני של פ.ס.ז' לארגנטינאי חאבייר פסטורה, שבעט לרשת החשופה מקרוב.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אדינסון קבאני, פריס סן ז'רמן, חוגג. רויטרס
מוטיבציה מיוחדת. אדינסון קבאני/רויטרס

ליון - שטרסבורג 0:4

למרות השינויים הרבים בסגל, כולל מכירתם של הכוכבים אלכסנדר לקאזט וקורנטן טוליסו, ליון סיפקה הצגה במחזור הפתיחה. העולה החדשה שטרסבורג הייתה הקורבן של מריאנו דיאס. הרכש מריאל מדריד כבש בבעיטה מ-18 מטרים בדקה ה-23 והשלים צמד במתפרצת בדקה ה-61. נביל פקיר, שכבש בתווך מהנקודה הלבנה (59) חגג גם הוא צמד בתוספת הזמן אחרי מסירת עקב של המחליף מקסוול קורנה.

סנט אטיין - ניס 0:1

אחרי העלייה המרשימה לפלייאוף ליגת האלופות, ניס העייפה פתחה את העונה עם הפסד בסטאד ז'ופרואה גישאר. אוסקר גרסיה עדיין לא סיים לחזק את סנט אטיין, אך זה לא מנע ממנו להשיג ניצחון בבכורה בליגה הצרפתית. כבר בדקה הרביעית היה זה ז'ונתן במבה שכבש מקרוב אחרי כדור רוחב של אוסמה טנאן וחרץ את גורל המשחק.

משחקים נוספים:

מץ - גנגאן 3:1
למץ: נולן רו (14). לגנגאן: ג'ימי בריאן (39 בפנדל), לודוביק בלאס (70), מוסטפה דיאלו (84)

מונפלייה - קון 0:1
למונפלייה: סולימאן קמארה (58)

טרואה - ראן 1:1
לטרואה: סמואל גראנסיר (46). לראן: ז'ורדן טל (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully