וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר חתם ל-5 שנים בפריס סן ז'רמן: "אני מאושר ומוכן לאתגר"

עסקת הענק יצאה לפועל רשמית: ברצלונה קיבלה את סעיף השחרור (222 מיליון יורו), הברזילאי ישתכר כ-30 מיליון יורו לעונה ויוצג בשישי: "שמח שזכיתי לשחק עם הגדול מכולם: ליאו מסי"

רויטרס

חברים, חברות, זה באמת קורה. העסקה הגדולה בתולדות הכדורגל העולמי הושלמה היום (חמישי), כשניימאר עבר מברצלונה לפריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו. בכך הגיעה לסיומה סאגה ארוכה ומתמשכת, שהשתלטה על כותרות העיתונים במשך שבועות רבים. אולם בסופו של דבר, לצד הודעות ההכחשה של ברצלונה, ההתלבטויות וההתחרטויות, כביכול, כוכב נבחרת ברזיל החליט לעזוב את ליאונל מסי, לואיס סוארס וקבוצת הפאר הקטלאנית לטובת עיר האורות, שם ישתף פעולה עם חאבייר פאסטורה, אנחל די מריה, אדינסון קבאני ואחרים. מדהים.

נציגיו של כוכב נבחרת ברזיל שילמו אמש את מלוא סעיף השחרור שלו בברצלונה - 222 מיליון יורו ואפשרו לו לחתום רשמית לחמש שנים. על פי דיווחים, משכורתו השנתית, לאחר מיסים, אמורה לעמוד על כ-30 מיליון יורו. הוא יוצג רשמית מחר בצהריים ויוצג בפני האוהדים לפני משחק הליגה הראשון של פריס סן ז'רמן העונה, מול אמיין ביום שבת.

ניימאר (25) גדל במחלקת הנוער של סנטוס ונמכר לברצלונה בקיץ 2013, תמורת סכום שהוערך ב-88 מיליון יורו. אחרי עונת בכורה בינונית הפך לכוכב וענה על כל הציפיות, ובסך הכל, בארבע עונות בקאמפ נואו, כבש 105 שערים ב-186 הופעות בכל המסגרות. הוא סייע לברצלונה לזכות בשתי אליפויות, שלושה גביעים והניף פעם אחת את ליגת האלופות.

עוד בנושא:

ברצלונה הודיעה: "נציגיו של ניימאר העבירו לנו 222 מיליון יורו"
כבר לא "יותר ממועדון": עזיבת ניימאר מחייבת את ברצלונה לעשות חשבון נפש

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. אתר רשמי
ברוך הבא. ניימאר/אתר רשמי

ציטוטים

ניימאר העלה סרטון פרידה מברצלונה עם קליפ ביצועים שלו ואמר: "החיים של ספורטאי עשויים מאתגרים, חלקם ניתנים לנו, אחרים הם הפירות של החלטות שלנו כדי לשמור על האור שמניע את הקריירה שלנו, שהיא אינטנסיבית וקצרה. ברצלונה הייתה הרבה יותר מאתגר, זה היה החלום של ילד ששיחק עם אותם כוכבים במשחקי וידאו. הגעתי לקטאלוניה בגיל 21 עמוס באתגרים. אני עדיין זוכר את הימים הראשונים שלי במועדון.

"לחלוק מועדון עם סמלים כמו מסי, ואלדס, צ'אבי, אינייסטה, פויול, פיקה, בוסקטס ורבים אחרים. לחכות לרגע שלי בו אשחק במועדון ש"הוא יותר ממועדון" (הסלוגן של ברצלונה). ברצלונה היא מדינה שמייצגת את קטאלוניה. היה לי העונג לשחק עם הספורטאי הכי גדול שראיתי בחיים שלי, אני משוכנע שלעולם לא אראה אחד כמוהו. ליאו מסי. הוא הפך לחבר שלי על המגרש ומחוצה לו. היה עונג וכבוד לשחק איתך. הייתי חלק מטריו ביחד עם לואיס סוארס ומסי, טריו שעשה היסטוריה וזכה בכל דבר שחשוב בספורט.

"חייתי ברגעים בלתי נשכחים וגרתי בעיר שהיא יותר מעיר, זה בית. אני אוהב את ברצלונה ואוהב את קטאלוניה. אבל ספורטאי צריך אתגרים ובפעם השנייה שלי בחיים שלי אלך נגד הדעה של אבא שלי. אבא, אני מבין ומכבד את הדעה שלך, אבל קיבלתי את ההחלטה ואני מבקש ממך לתמוך בי כמו שתמיד תמכת. ברצלונה וקטאלוניה תמיד יישארו בלב שלי, אבל אני צריך אתגרים חדשים. הסכמתי לעבור לפריס סן ז'רמן כדי לעזור למועדון לזכות בתארים שהקהל שלו רוצה. הם הציגו בפניי תכנית להמשך כל הקריירה ואני מחכה כבר לקחת את האתגר הזה.

"אני מודה לקהל הבלאוגרנה הנהדר ועל הזכות שניתנה לי ללמוד כל כך הרבה מהספורטאים הכי גדולים איתם חלקתי את חדר ההלבשה. עכשיו אני מרגיש בלב שלי שזה הזמן לעזוב. פריס סן ז'רמן היא הבית שלי לשנים הקרובות ואני אעבוד קשה כדי לכבד את האמון שניתן בי. אני בונה על התמיכה של כולכם כמו שהייתם איתי מאז 2009. אוהדים, חברים ומקצוענים שמלווים אותי ואת משפחתי, שסבלו איתי בזמן הרבה בעיות שהיו לי בקריירה. היום מגיע להם שלום . זו החלטה קשה, אבל לקחתי אותה עם בגרות רבה של מישהו בן 25. תודה רבה ברצלונה ושלום לפריס סן ז'רמן".

ניימאר אמר לאתר הרשמי של פריס סן ז'רמן: "אני מאושר מאוד להצטרף לפריס סן ז'רמן. מאז שהגעתי לאירופה, המועדון תמיד היה אחד התחרותיים ביותר באירופה ושאפתני מאוד. האתגר הגדול ביותר, מה שדרבן אותי יותר מכל דבר אחר להגיע לכאן, הוא הרצון לעזור לחברים החדשים שלי לזכות בתארים שהאוהדים שלהם רוצים. האמביציה של פריס סן ז'רמן היא מה שמשך אותי למועדון, ביחד עם התשוקה והאנרגיה שהיא מביאה. שיחקתי ארבע שנים באירופה ואני מרגיש מוכן לאתגר הזה. מהיום, אעשה כל שביכולתי כדי לעזור לחבריי החדשים, לפתוח אפיקים חדשים בשביל המועדון שלי ולהביא אושר למיליוני האוהדים ברחבי העולם".

נשיא פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי אמר: "אנחנו מקבלים את ניימאר אל פריס סן ז'רמן עם אושר וגאווה. ניימאר הוא היום אחד השחקנים הכי טובים בעולם. המנטאליות המנצחת שלו, האופי החזק והמנהיגות שלו הפכו אותו לשחקן נהדר. הוא יביא אנרגיה חיובית מאוד למועדון הזה. בשש שנים בנינו פרויקט שאפתני מאוד שכבר לקח אותנו אל המקומות הכי גבוהים בזירה הלאומית והאירופית. היום, עם ההגעה של ניימאר, אני משוכנע שאפילו נתקרב יותר, בעזרת האוהדים הנאמנים שלנו, להגשים את אחד החלומות הגדולים שלנו".

עוד באותו נושא

כבר לא "יותר ממועדון": עזיבת ניימאר מחייבת את ברצלונה לעשות חשבון נפש

לכתבה המלאה

10 ההעברות הגדולות בכל הזמנים

1. ניימאר: מברצלונה לפריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו (2017)
2. פול פוגבה: מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד תמורת 105 מיליון יורו (2016)
3. גארת' בייל: מטוטנהאם לריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו (2013)
4. כריסטיאנו רונאלדו: ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד תמורת 94 מיליון יורו (2009)
5. גונסאלו היגואין: מנאפולי ליובנטוס תמורת 90 מיליון יורו (2016)
6. ניימאר: מסנטוס לברצלונה תמורת 88.2 מיליון יורו (2013)
7. רומלו לוקאקו: מאברטון למנצ'סטר יונייטד תמורת 85 מיליון יורו (2017)
8. לואיס סוארס: מליברפול לברצלונה תמורת 82.3 מיליון יורו (2014)
9. חאמס רודריגס: ממונאקו לריאל מדריד תמורת 79.8 מיליון יורו (2014)
10. אנחל די מריה: מריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד תמורת 75.6 מיליון יורו (2014)

פלה מברך את בן ארצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully