וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה סיכמה את רכישת קוטיניו, מנסה לסגור את דמבלה

על פי ESPN, הקטלאנים ישלמו לליברפול 120 מיליון יורו כדי לרכוש את הקשר הברזילאי, בעוד בספרד טוענים כי מדובר בסכום מופחת. נציגי המועדון נמצאים גם בדורטמונד כדי להחתים את דמבלה

אימג'בנק GettyImages

ברצלונה ממשיכה במאמצים להנחית מחליף אחד לפחות לניימאר, ועל פי דיווחים רבים הערב (שני) נראה כי פיליפה קוטיניו יהיה הרכש הראשון ואולי בעקבותיו יגיע גם עוסמאן דמבלה. ב-ESPN טוענים כי עסקת קוטיניו סוכמה מול ליברפול, שתקבל עבור הקשר הברזילאי כ-120 מיליון יורו. משלחת של המועדון שכוללת את חאבייר בורדס, ראול סאנייהי ואוסקר גראו נמצאת באנגליה כדי להשלים את המשא ומתן, כשבספרד טוענים כי הסכום הסופי יהיה קטן מהפרסומים האחרונים.

בבארסה ינסו לסגור את מתווה העסקה כדי להתפנות ליעד הבא של הקבוצה - עוסמאן דמבלה, הקיצוני המצוין של בורוסיה דורטמונד. כמה נציגים של המועדון נמצאים במקביל גם בגרמניה ומנסים לקדם את המהלך הזה, לאחר ששחקן נבחרת צרפת כבר הביע את רצונו לעבור לברצלונה. עסקת דמבלה צפויה לעלות לברצלונה כ-90 מיליון יורו, על פי הערכות בספרד.

עוד בנושא

ברצלונה הצדיעה לשאפקואנסה: "כבוד גדול לשחק נגדם"
העברות בעולם - 8.8: פריס סן ז'רמן תציע 100 מיליון ליש"ט על קוטיניו?

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול עם סיידו מאנה. GettyImages
קרוב מתמיד. פיליפה קוטיניו/GettyImages

ברצלונה קיימה אתמול (שני) את משחקה המסורתי בגביע גאמפר, אלא שהפעם היה מדובר במשחק מרגש במיוחד מול שאפקואנסה, הקבוצה הברזילאית שכמעט כל שחקניה ניספו בהתרסקות המטוס בנובמבר בשנה שעברה. הקבוצה בנתה את עצמה מחדש, אך באופן די מדהים אלן רושצ'ל אחד משלושת הניצולים היחידים בהתרסקות הזו שיחק 36 דקות במדי קבוצתו, כאשר נטו וג'קסון פולמן הניצולים האחרים נכחו בקאמפ נואו וזכו לסטנדינג אוביישן.

מי שזכה למחמאות בשל יכולתו מול שאפקואנסה הוא השחקן החדש-ישן של ברצלונה, ג'רארד דאולופאו. דאולופאו, שגדל במועדון אך נרכש מחדש הקיץ מאברטון תמורת 12 מיליון יורו, כבש את השער הראשון ואמר: "זה היה פשוט מדהים לשחק נגד שאפקואנסה. זה היה אמוציונלי מאוד, מגיע להם להיות פה, הם גיבורים. אם אתה חושב על מה שקרה להם, זה מביא אותך לדמעות".

ארנסו ואלוורדה, מאמנה של ברצלונה פרגן לדאולופאו שעשוי להיות המחליף של ניימאר בהרכב בתקופה הקרובה, לפחות עד שיגיע שחקן רכש חדש. "דאולופאו הוא אופציה טובה עבורנו שיכול להריץ את ההגנה", אמר ואלוורדה שהתייחס גם לקלאסיקו שמצפה לקבוצה ביום ראשון במסגרת הסופרקופה: "אנחנו מגיעים לקלאסיקו בפורמה טובה. התכוננו כל הקיץ לזה, אנחנו בכושר טוב אבל משחקים גם מול קבוצה טובה מאוד.

ואלוורדה התייחס לאפשרות שקוטיניו ודמבלה יצורפו בקרוב ואמר: "נראה בקרוב אם יגיעו שחקנים חדשים. אנחנו יודעים שהמועדון עובד כדי לצרף שחקנים, אבל אני מרוכז במה שיש לנו. זו תהיה טעות לזרוק שמות לאוויר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully