וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הצדיעה לשאפקואנסה: "כבוד גדול לשחק נגדם"

הקבוצה הקטלונית ניצחה 0:5 במשחק ידידות במסגרת גביע גאמפר את המועדון הברזילאי שמרבית שחקניו נספו בהתרסקות מטוס בנובמבר שעבר. אינייסטה: "אלו רגעים מרגשים. הם עברו המון"

AP
שאפקואנסה, ברצלונה, משחק ידידות. AP, AP
שחקני ברצלונה ושאפקואנסה/AP, AP

אירוע מרגש נערך הערב (שני) בקאמפ נואו כשברצלונה אירחה למשחק ידידות במסגרת גביע גאמפר את שאפקואנסה הברזילאית שמרבית שחקניה נספו בהתרסקות מטוס בנובמבר שעבר. המגן אלן רושצ'ל שניצל בהתרסקות פתח בהרכב שאפקואנסה, שיחק 36 דקות וריגש את הצופים שהתייצבו למשחק שבו ניצחו הקטלאנים 0:5.

לפני תחילת המשחק נערך במגרש טקס מרגש. אנדרס אינייסטה אמר לנוכחים: "זהו יום מאוד מרגש עבורנו משום ששאפקואנסה נמצאת בבית שלנו. הם עברו המון בחודשים האחרונים והם בהחלט יכולים לבנות על הסולידריות שלנו".

שחקני שאפקואנסה אלן רושצ'ל, ג'קסון פולמן לפני המפגש מול ברצלונה. AP
אלן שניצל בהתרסקות לפני שריקת הפתיחה/AP
ברצלונה, ליונל מסי, דניס סוארס,. צילום: AP, AP
היה גם משחק. מסי ודניס סוארס חוגגים שער/AP, צילום: AP

השוער מארק אנדרה טר שטגן כתב לפני שריקת הפתיחה: "הטרגדיה הזאת נגעה באנשים רבים שקשורים בעולם הכדורגל וגם בי. התמיכה ששאפקואנסה קיבלה אחרי הטרגדיה היא פשוט נפלאה ואני מאוד נרגש מהאופן שבו הם שיקמו את עצמם מאז האסון. זה כבוד גדול לשחק נגדם".

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, לואיס סוארס. AP
מסי ולואיס סוארס/AP

מבחינה מקצועית ברצלונה החלה את ההסתגלות לחיים שאחרי עזיבת ניימאר ומבחינת המאמן החדש ארנסטו ואלוורדה הייתה זו הפעם הראשונה בה הוא הדריך את בארסה בקאמפ נואו אחרי הניצחונות המרשימים על ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד בטורניר ההכנה בארה"ב.

ברצלונה עלתה ליתרון כבר בדקה השישית כאשר ג'רארד דאולופאו סיים מקרוב הנעת כדור יפה של הקטלונים ושיגר את הכדור פנימה. בדקה ה-11 סרחיו בוסקטס שיגר בעיטה חזקה מ-25 מטרים לחיבורים כדי לקבוע 0:2 לזכות ברצלונה. בדקה ה-28 ליאונל מסי ניהל חילופי מסירות עם דאולופאו, השתלט על הכדור בתוך הרחבה ולא התקשה לקבוע 0:3. בדקה ה-55 לואיס סוארס הצטרף לרשימת הכובשים אחרי שהשתלט על כדור בתוך הרחבה וקבע 0:4. בדקה ה-75 היה תורו של דניס סוארס לכבוש מקרוב את החמישי של ברצלונה בדרך לתוצאת הסיום של המשחק והערב המרגש כולו.

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. AP
ארנסטו ואלוורדה. משחק ראשון במגרש הביתי/AP
שחקני שאפקואנסה אלן רושצ'ל, ג'קסון פולמן לפני המפגש מול ברצלונה. GettyImages
התקבלו בכבוד. שחקני שאפקואנסה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully