וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: אדם ללאנה סובל מקרע בירך, ייעדר חודשיים-שלושה

הקשר ההתקפי שנפצע בהפסד לאתלטיקו יחמיץ את פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות מול הופנהיים, כמו גם את משחקי הליגה מול ארסנל, סיטי ויונייטד. קלופ: "אלה לא החדשות להן קיווינו"

רויטרס

בווידאו: ניימאר מוצג בפריס סן ז'רמן

הפרמיירליג תצא לדרך בסוף השבוע הבא, וליברפול תיאלץ להסתדר בחודשיים-שלושה הראשונים של עונת 2017/18 ללא אדם ללאלנה. הקשר ההתקפי שהיה אחד משחקני המפתח של האדומים אשתקד נפצע במחצית הראשונה של משחק ההכנה מול אתלטיקו מדריד, הוחלף וכעת, הבדיקות לימדו שהוא סובל מקרע בירך. ללאלנה יחמיץ, בין היתר, את פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות מול הופנהיים, כמו גם את משחקי הליגה מול ארסנל, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד.

"כמובן שאלה לא החדשות שקיווינו לקבל", הודה יורגן קלופ. "לצערנו, הנזק הוא כזה שאדם ייאלץ להיעדר חודשים ולא שבועות, אפשר כבר לשלול את האפשרות שישוב למגרשים באוגוסט ובספטמבר. מעבר לכך, נעקוב אחר מצבו ונראה. הגישה שלו יוצאת דופן והוא תמיד התאושש היטב מהפציעות".

עוד לפני הפציעה הקשה, ניסה קלופ לחזק את הקישור שלו אך לא הצליח לרכוש את נאבי קייטה. ייתכן ומצבו של ללאנה יגביר את המאמצים של המייטי רדז לעבות את מרכז המגרש. גם אלכס אוקסלייד צ'מברליין עדיין על הכוונת.

עוד בנושא:

10 מעברי החלוצים החשובים ביותר בתולדות הפרמיירליג
אנטוניו קונטה: "חשוב מאוד שנשפר את הסגל, שחקן אחד לא יספיק"
עורך דינו של דייגו קוסטה נגד צ'לסי: "התנהגה בחוסר כבוד"
הכנה: מנצ'סטר סיטי הביסה את ווסטהאם 0:3

שחקן ליברפול אדם ללאנה. GettyImages
ביש מזל. ללאלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully