וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של דייגו קוסטה נגד צ'לסי: "התנהגה בחוסר כבוד"

ריקרדו קרדוסו, המייצג את החלוץ ששוחרר ב-SMS מקונטה, מאיים: "ננקוט בצעדים משפטיים כדי שצ'לסי תוכר כאחראית למעשיה. התנאים לא מאפשרים לו להמשיך בקבוצה, רוצה לעבור רק לאתלטיקו"

איפה ישחק העונה דייגו קוסטה? החלוץ הספרדי, ששוחרר מצ'לסי בהודעת SMS מאנטוניו קונטה בסיום העונה שעברה, טרם מצא קבוצה חדשה ולא ברור מי תהנה משירותיו בסופו של דבר. עורך דינו, ריקרדו קרדוסו, זועם על התנהלות הבלוז במהלך הקיץ, ומאיים לנקוט נגדם בצעדים משפטיים בשל יחסם ללקוח שלו.

"נשתמש בכל הצעדים המשפטיים האפשריים על מנת לדאוג שצ'לסי תוכר כאחראית להתנהגותה", אמר עורך הדין, "כדי שדייגו קוסטה יוכל לעבור לקבוצה אחרת. נבקש באופן רשמי להציבו ברשימת ההעברות. הצורה בה הוא שוחרר והעובדה שהדבר התפרסם בציבור מהוות חוסר כבוד כלפי השחקן, ואין תירוץ למעשיו של קונטה".

"לא רק שצ'לסי לא התערבה או הכחישה את הידיעות על שחרורו של קוסטה", הוסיף, "היא גם חידשה את החוזה של קונטה - ובכך הוכיחה כי היא מסכימה עם הדרך בה השחקן שוחרר. אחרי התנהגות זו, דייגו קוסטה לא יוכל להמשיך לשחק תחת קונטה, והתנאים לא מאפשרים לו להמשיך בקבוצה".

"בשלב זה הוא מעוניין לשחק רק באתלטיקו מדריד", אמר קרדוסו, אם כי איסור ההעברות שמוטל על הקולצ'ונרוס מסבך כרגע את העסקה, ולא הושג שום סיכום בין הצדדים. הצעת השאלה שהגישה מילאן במהלך הקיץ נדחתה על ידי צ'לסי.

עוד בנושא

ההתאחדות הספרדית מסרבת לעסקת ניימאר, בהתאחדות הצרפתית זועמים
כבר לא "יותר ממועדון": עזיבת ניימאר מחייבת את ברצלונה לעשות חשבון נפש
פטר בוס: "אני כבר מצפה למשחק הראשון מול הקיר הצהוב"

אנטוניו קונטה מנג'ר צ'לסי עם דייגו קוסטה. רויטרס
תמונה שכבר לא תחזור. דייגו קוסטה ואנטוניו קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully