וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "חשוב מאוד שנשפר את הסגל, שחקן אחד לא יספיק"

רגע לפני מגן הקהילה מול ארסנל ביום ראשון, מנג'ר צ'לסי שלח מסר ישיר להנהלה: "צריך שחקנים, לאו דווקא ברמה של ניימאר, שישפרו את האיכות והעומק שלנו. אדן הזאר שמח כאן מאוד"

רויטרס

בווידאו: ניימאר מוצג בפריס סן ז'רמן

עונת 2017/18 בכדורגל האנגלי תצא לדרך ביום ראשון, עם משחק מגן הצדקה בין האלופה צ'לסי ומחזיקת הגביע ארסנל. אף שצירף במהלך הקיץ את טיימואה בקאיוקו ממונאקו, אלברו מוראטה מריאל מדריד ו-ווילי קבאז'רו ממנצ'סטר סיטי, אנטוניו קונטה מרגיש שהוא עדיין זקוק לחיזוק משמעותי בסגל.

"מאוד חשוב שנשפר את הסגל שלנו", אמר במסיבת עיתונאים לקראת יום ראשון. "יש לנו סגל מצומצם מאוד. שחקן אחד לא יספיק. אנחנו צריכים עוד שחקנים, לאו דווקא ברמה של ניימאר, כדי שישפרו את האיכות שלנו ואת העומק. המועדון יודע את דעתי בנוגע לכמה עוד שחקנים אנחנו צריכים".

על המשחק עצמו אמר מאמן צ'לסי: "זה הגביע הראשון של העונה, אז מדובר במשחק חשוב. אנחנו רוצים לשחק היטב, באינטנסיביות גדולה. לא יהיה קל, ננסה להתחיל את המשחק בצורה הנכונה".

על אדן הזאר, שהוזכר כמועמד לריאל מדריד וברצלונה, אמר המנג'ר האיטלקי: "הוא שמח מאוד בצ'לסי ושמח מאוד להתחיל כאן את העונה". הבלגי, כמו גם בקאיוקו, ייעדרו בשל פציעות, וככל הנראה ייעדרו גם ממשחק פתיחת הפרמיירליג, בשבוע הבא מול ברנלי.

עוד בנושא:

עורך דינו של דייגו קוסטה נגד צ'לסי: "התנהגה בחוסר כבוד"
ז'וזה מוריניו עוקץ את קונטה בחזרה: "לא רוצה לאבד שיער מדיבורים עליו"
ארסן ונגר: "שחקנים בעונה האחרונה בחוזה? זה המצב האידיאלי"

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי עם ויקטור מוזס. רויטרס
החיזוק שהגיע לא מספיק. קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully