וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "שחקנים בעונה האחרונה בחוזה? זה המצב האידיאלי"

מאמן ארסנל סיפק כמה תשובות מפתיעות במסע"ת כשנשאל לגבי אוזיל ואלכסיס: "מה זה משנה כמה זמן נותר לשחקן בחוזה? אני מופתע ממה שאתם אומרים. יום אחד אלכסיס יילך וארסנל תמשיך להתקיים"

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
ונגר/רויטרס

ארסנל הפסידה אתמול (ראשון) 2:1 לסביליה במסגרת משחק הכנה בטורניר האמירויות. עם כל הכבוד למשחק חסר החשיבות המעשית, מי שגנב את ההצגה היה מנג'ר התותחנים ארסן ונגר שסיפק בסיום המשחק כמה ציטוטים שזכו לתהודה רבה.

ונגר נשאל רבות לגבי שני הכוכבים של ארסנל שמסיימים את החוזים שלהם בתום העונה, אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל, וסיפק כמה תשובות מעניינות. כשנשאל אם הוא שמח שאוזיל ישחק בארסנל בעונה האחרונה בחוזה שלו, אמר הצרפתי: "כן, אני חושב שבעתיד תראו יותר ויותר דברים כאלה קורים. שחקנים משחקים בקבוצה עד לתום החוזה שלהם. למה? כי ההעברות הופכות להיות כל כך יקרות, אפילו בשביל שחקנים נורמלים, אז תראו יותר ויותר שחקנים ממצים את כל החוזים שלהם כי אף אחד לא ירצה לשלם את סכומי הכסף הנדרשים ואני משוכנע שבעשר השנים הקרובות זה יהיה דבר סטנדרטי".

כשנשאל אם הוא מודאג מכך שיש חמישה או שישה שחקנים בארסנל שנותרה להם שנה אחת בלבד בחוזה, אמר ונגר: "בכלל לא. אני חושב שזה המצב האידיאלי", "למה זה המצב האידיאלי?" שאלו הכתבים, "כי כולם צריכים לשחק טוב" ענה ונגר. כשנשאל לגבי אלכסיס סאנצ'ס, אמר: "הוא לא חזר עוד לאנגליה, הוא יחזור ביום שני בלילה. אני לא יודע אם הוא יחמיץ את פתיחת העונה, צריך לראות מה מצבו הפיזי".

אלכסיס סאנצ'ס, מסוט אוזיל, ארסנל. AP
אוזיל ואלכסיס/AP

ונגר המשיך והתייחס לשאלה מדוע המצב בו חמישה או שישה שחקנים מסיימים את החוזים שלהם הוא אידיאלי: "כשאתה כדורגלן, אתה משחק עד היום האחרון של החוזה שלך. מה זה משנה אם יש לשחקן עוד שנה אחת או שנתיים בחוזה? אתה יוצא למגרש הכדורגל, אתה רוצה לשחק ולהצליח. אני לא מבין. אתם באמת חושבים שמישהו יושב בחדר ההלבשה לפני המשחק וחושב 'אוי, יש לי רק עוד שנה אחת בחוזה, אז לא אשחק טוב היום'? מאיפה זה מגיע? כשאתה כדורגלן, אתה רוצה לצאת ולשחק ולעשות את הכי טוב שאתה יכול לעשות. מה זה קשור בכלל לאורך החוזה שלי. זה די מדהים. כמה זמן אתה יודע שתעבוד בחברה שלך? כל עוד אתה עובד, אתה רוצה להצליח".

ונגר הכחיש שיש שחקנים שמנהלים מגעים לגבי עזיבה ואמר: "לא. אפילו אם זה קורה, זה לא משנה. נצליח עם מה שיש. אני נדהם שאתם מופתעים מזה. הדבר הזה נראה נורמלי לגמרי בשבילי". כשנשאל מדוע, אם כן, קאנו וסילבן וילטור לא שיחקו כמעט בעונה האחרונה שלהם תחת חוזה ב-2004, אמר ונגר: "כל מצב הוא שונה. לפעמים יש לך שחקנים שהחוזים שלהם נגרמים כי אתה לא מעוניין להאריך אותם. זה קצת שונה. אף אחד לא יודע אם סאנצ'ס לא יאריך את החוזה שלו כאן. ההופעה שלו במשחק זה או אחר לא תלויה באורך החוזה שלו. אם זה היה נכון, היינו מחתימים כל שחקן ל-20 שנה ואז הייתם מרוצים. מה שחשוב הוא שאתה משחק כמו שצריך ברגע שאתה עולה למגרש. אני אשמח לקיים שיחה ארוכה על זה כי אוכל להסתכל על האורך של החוזים שחתמנו בעבר. אני לא משוכנע שלאורך החוזה של שחקן יש השפעה על ההופעה שלו על המגרש".

כשנשאל על מה שאוהדי ארסנל חוו בזמן שלא היה ברור האם הוא עצמו יאריך את החוזה שלו בעונה שעברה, אמר ונגר: "זה שונה. המצב שלי יכול להשפיע על השחקנים בראש שלהם. כל שחקן אינדיבידואל לא משפיע על המצב של כל השחקנים". כשנשאל לגבי העובדה שהאוהדים מודאגים שאלכסיס יעזוב, אמר: "מה אני יכול לעשות לגבי זה? יום אחד הוא יילך וארסנל תמשיך הלאה. כולנו נלך יום אחד וארסנל, למרבה התקווה, תמשיך הלאה. כמובן שאני חושב שאלכסיס יישאר. כמה פעמים אמרתי לכם את זה כבר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully