וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מחליפי ברצלונה סיימו ב-1:1 בלבד עם חימנסטיק טרגונה

ואלווארדה העלה הרכב עם לא מעט מחליפים וצעירים לצד ארדה טוראן, מסצ'ראנו וסרג'י רוברטו, פאקו אלקאסר מנע מבוכה כשהשווה (79). צפו בשער. מנצ'סטר סיטי המשיכה להרשים עם 0:3 על ווסטהאם

צפו בשער של פאקו אלקסאר

ברצלונה ערכה הערב (שישי) משחק הכנה ראשון מאז עזיבתו של ניימאר. ארנסטו ואלוורדה בחר לפתוח עם הרכב עם לא מעט מחליפים וצעירים מול חימנסטיק טרגונה מהליגה השנייה, כשליאונל מסי, לואיס סוארס, אנדרס אינייסטה, ג'רארד פיקה ואחרים כלל לא התלבשו. לעומתם, ארדה טוראן, חאבייר מסצ'ראנו וסרג'י רוברטו כן פתחו, ואנדרה טר סטגן, אנדרה גומש וג'ורדי אלבה כן נכנסו כמחליפים, ובכל זאת בארסה סיימה ב-1:1 בלבד. חימנסטיק טרגונה עלתה ליתרון בדקה ה-11. שתי דקות לאחר מכן נפצע תומאס ורמאלן והוחלף, ובסופו של דבר, פאקו אלקסאר הצליח להשוות בדקה ה-79 בבעיטה חופשית. רצף שלושת הניצחונות בהכנה - על יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד - הגיע לסיומו.

במשחק ההכנה הראשון שלה לעונה, מנצ'סטר סיטי הפסידה 2:0 למנצ'סטר יונייטד בדרבי, במסגרת גביע האלופות העולמי. מאז הגיע 1:4 על ריאל מדריד, 0:3 על טוטנהאם, והיום (שישי) המשיכו שחקניו של פפ גווארדיולה להראות שהם מוכנים לעונה שבפתח, כשהביסו 0:3 את ווסטהאם במשחק הכנה שנערך ברייקיאוויק.

התכולים פתחו בהרכב חזק שכלל את שחקני הרכש אדרסון ודנילו ועלו ליתרון כבר בדקה השמינית, כשגבריאל ז'סוס ניצל כדור רוחב של קווין דה בראונה וקבע 0:1. סרחיו אגוארו הצטרף לחגיגה בדקה ה-56, כשסיים מבצע קבוצתי נאה וכדור רוחב של דויד סילבה מטווח קצר. את התוצאה קבע ראחים סטרלינג בדקה ה-71, אחרי התקפה קבוצתית יפה נוספת ובעיטה מהאוויר.

עוד בנושא:

10 מעברי החלוצים החשובים ביותר בתולדות הפרמיירליג
אנטוניו קונטה: "חשוב מאוד שנשפר את הסגל, שחקן אחד לא יספיק"
פלייאוף ליגת האלופות: הופנהיים נגד ליברפול, נאפולי מול ניס
העברות בעולם, 4.8: דורטמונד דורשת מברצלונה 100 מיליון על דמבלה

שחקן מנצ'סטר סיטי לירוי סאנה מול שחקן ווסטהאם אדימילסון. רויטרס
קלי קלות. סאנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully