וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.8: דורטמונד דורשת מברצלונה 100 מיליון על דמבלה

אפקט ניימאר: בארסה מחפשת מחליף לברזילאי וחוששת להגיש הצעה על גריזמן כדי לא לקלקל את היחסים עם אתלטיקו. אברטון מוכנה לשבור עוד שיא העברות, גלאטסראיי עם רכש משמעותי

אתר רשמי

העברות

* סנט אטיין הציגה את הקשר האחורי אסאן דיוס. הסנגלי בן ה-19 הגיע אליה מאמפולי תמורת 5 מיליון יורו.

* השוער הארגנטינאי כריסטיאן אלברס (31) חזר לספרד אחרי שחתם לעונה בריאל סראגכוסה. אלברס שיחק בעבר באספניול וראיו וייקאנו והקבוצה האחרונה שלו הייתה סן לורנסו.

* הקשר האחורי פרננדו עבר ממנצ'סטר סיטי לגלאטסראיי תמורת כ-5.5 מיליון יורו. הקבוצה מאיסטנבול רכשה גם את הקשר האחורי הסנגלי באדו אנדיאיי מעוסמאנליספור תמורת 7.5 מיליון יורו.

* פולהאם השאילה לרובין קאזאן את הבלם האיסלנדי רגנאר סיגורדסון.

* מנצ'סטר סיטי השאילה לטוונטה ההולנדית את שחקן הכנף הצעיר אייזק באקלי. הוא יחזור אליה בקיץ הבא.

עוד בנושא:

מקרויף עד ניימאר: השחקנים ששברו את שיא ההעברות העולמי
עורך דינו של דייגו קוסטה נגד צ'לסי: "התנהגה בחוסר כבוד"

שמועות

* בלם ברצלונה תומאס ורמאלן (שהושאל בעונה שעברה לרומא) מבוקש באנדרלכט. הבלגי בן ה-31 הוזכר גם כמועמד לווסט ברומיץ' בימים האחרונים וברצלונה לא תעמוד בדרכו.

* התקשורת הקטלאנית ממשיכה לדווח שבלם ריאל סוסיאדד, איניגו מרטינס, הוא המועמד המוביל של ברצלונה לחיזוק מרכז ההגנה. אם אכן יעבור לקאמפ נואו, זה יהיה תמורת כ-32 מיליון יורו.

* בספרד יש מי שטוען שברצלונה רוצה לשמור על יחסים טובים עם אתלטיקו מדריד, ולכן לא ממהרת להגיש הצעה על אנטואן גריזמן. אחת האופציות היא עוסמאן דמבלה מדורטמונד, וב"בילד" כתבו שהשוורצגלאבן העבירו לבארסה מסר: המחיר של שחקן הכנף עומד על 100 מיליון יורו.

* האם אברטון בדרך לשבירת שיא העברות נוסף שלה? לפי "גרדיאן", הטופיז עשויים להחתים בימים הקרובים את גילפי סיגורדסון, שיגיע מסוונסי תמורת 55 מיליון יורו.

* דפורטיבו לה קורוניה מחפשת חלוץ והמטרה העיקרית היא צירופו של אדריאן. הספרדי בן ה-29 שייך לפורטו ושיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בויאריאל.

* "גאזטה דלו ספורט": קרלוס באקה מבוקש במארסיי והוא שוקל להצטרף לפרויקט המסקרן של רודי גרסיה בדרום צרפת. יחד עם זאת, העדיפות שלו היא חזרה לסביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully