וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: יאן וסלי ופביאן קוסר יחמיצו את הטורניר

כוכב נבחרת צ'כיה של ננו גינזבורג הודיע: "היתה לי עונה ארוכה ומעייפת, אני מותש פיזית ונפשית". רכז נבחרת צרפת סובל מכאבים ברגלו. בגיל 36: אנטוניס פוציס פרש מכדורסל מקצועני

שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי. רויטרס
בלעדיו לצ'כים יהיה קשה מאוד. וסלי/רויטרס

יורובאסקט 2017 ייצא לדרך עוד פחות מחודש, ונבחרת צ'כיה של ננו גינזבורג, שהיתה אחת ההפתעות הגדולות של הטורניר הקודם, תיאלץ להסתדר בו ללא אחד מצמד כוכביה הגדולים ביותר - יאן וסלי. "אני מצטער, אבל לא אוכל לקחת חלק בטורניר", אמר שחקן פנרבחצ'ה. "היתה לי עונה ארוכה, מעייפת ומוצלחת עם פנר ואני מותש, פיזית ונפשית. בסוף יולי התחתנתי ואני מרגיש שאני לא מסוגל להתכונן לטורניר כמו היורובאסקט תוך שבועיים. זה לא קל עבורי, אבל לצערי היעדרות היא הפיתרון הטוב ביותר. אתמוך בחברי מרחוק".

* שחקן נוסף שיחמיץ את הטורניר הוא פביאן קוסר, שחתם בקיץ האחרון בריאל מדריד ולא יוכל לעזור לנבחרת צרפת, זאת בשל כאבים ברגלו. הוא השחקן השני שפורש מהסגל, לצד טימותי לואאו. עדיין לא נבחר לו מחליף.

* אנטוניס פוציס בן ה-36 הודיע על פרישה מכדורסל מקצועני אחרי קריירה בת 20 שנה, במהלכה זכה בשלוש אליפויות אירופה ובאליפות עולם אחת עם נבחרת יוון. הוא ימשיך לשחק באיליסיאקוס, קבוצה חצי-מקצוענית בה החל את הקריירה.

עוד בנושא:

לנצח את פטרוביץ': המשחק הנשכח של נבחרת הקדטים מול יוגוסלביה
סילבן לנדסברג חתם רשמית לעונה באסטודיאנטס: "תודה למכבי, היה מדהים"
דנילו גלינארי מתנצל על הפציעה המיותרת, מסינה: "עשה טעות גדולה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully