וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנילו גלינארי מתנצל על הפציעה המיותרת, מסינה: "עשה טעות גדולה"

כוכב נבחרת איטליה היכה שחקן יריב, נפצע באצבע ויחמיץ את היורובאסקט, הביע את התנצלותו אבל קיבל תגובות נזעמות. הקפטן דאטומה: "לא יעזור לעשות לו שיימינג". קוק ההולנדי, שספג את ההלומה: "במזל לא שברתי את הלסת"

אימג'בנק GettyImages

באיטליה עדיין נסערים מהפציעה של כוכב הנבחרת דנילו גילנארי, שבעקבותיה יחמיץ את היורובאסקט. "מה שיותר כואב לדנילו שזו לא פציעה רגילה", נכתב ב"גאזטה", "אלא הצורה שבה זה קרה". בזמן משחק של נבחרת איטליה אתמול (ראשון) מול הולנד גלינארי נאבק מתחת לסל מול ג'יטו קוק, השניים החלו להתעמת, להחליף דחיפות ומהלומות, ואז האיטלקי שלח לעבר ראשו של ההולנדי מהלומה, שגרמה לו לפגיעה בפרק כף היד ובאצבע. הטיפול באצבע דורש זמן החלמה של 40 ימים, ולכן אחד השחקנים הכי בולטים בנבחרת איטליה, שמשחקת בבית עם ישראל, יחמיץ את הטורניר שייערך בישראל. מי שיחליף אותו בסגל של אטורה מסינה יהיה דייגו פלקדורי, הגארד בן ה-21 של טרנטו. איטליה ניצחה במשחק 57:66.

התקרית, המכה והכאבים

גלינארי כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "נקעתי את הבוהן בידי הימנית... לצערי לא אוכל להיות חלק מהנבחרת הלאומית, אני מתנצל בפני החברים שלי ובפני כולכם". הפוסט בפייסבוק זכה לתגובות רבות, כשרבים תמכו בגלינארי וקיוו להחלמתו המהירה, אבל רבים ביקרו אותו על המהלך הפזיז שפגע בנבחרת, והיו אף שדרשו את השעייתו לצמיתות מהנבחרת.

המאמן אטורה מסינה אמר: "הוא עשה טעות גדולה. על טעויות משלמים, וכולנו נשלם על הטעות שלו ביחד".

ג'יג'י דאטומה העלה פוסט בפייסבוק שבו כתב: "אנחנו זוקפים ראש עם תשוקה וגאווה, כשאנחנו מאוחדים ונחושים, ונמשיך לעשות זאת", בניסיון להראות אחדות סביב הנבחרת. אחר כך הוסיף ש"לא רציתי להתייחס למה שקרה, בשביל זה יש הרבה דפים ופורומים אחרים, אני רק שלחתי מסר לעתיד. לרחם על עצמנו או לעשות שיימינג לאחר לא יעזור לנו על המגרש. סלחו לי שאני מוחק פה תגובות, אבל אני מקווה שתבינו אותי".

ג'יטו קוק ההולנדי, שחטף את המהלומה לפרצופו, העלה תמונה שלו וכתב: "זה אני אחרי שחטפתי... אני חושב שכן החטפתי לו מכה, והוא לא אהב את זה. כן, הוא תפס אותי לא מוכן, למעשה רק רציתי לרוץ להתקפה והבחור פשוט היכה אותי. מזל שלא שברתי את הלסת. זה מה שקורה כשאתה באדרנלין ואתה לא שם לב, עכשיו זה רע, וזה נהיה כחול, ללא ספק אבקש להיבדק שוב. אני מבטיח לכם שזה לא היה במכוון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין. AP
בקליפרס כבר מכירים שחקנים שנפצעו ביד על תקרית מטופשת. גלינארי/AP

ב"sports yahoo" כתבו: "הבשורה הטובה ללוס אנג'לס קליפרס? הפציעה ככל הנראה לא דורשת ניתוח, וגליאני צפוי לחזור למחנה האימונים של הקבוצה. החדשות הרעות? הנשק ההתקפי החדש שלכם שהבאתם מדנבר ושמתם עליו 65 מיליון דולר, זה שאתם מקווים שישאיר אותכם בתמונת הפלייאוף אחרי שאיבדתם את כריס פול, שבר עכשיו עצם ביד הקולעת שלו על פרצוף של איזה בחור הולנדי, שזה דבר די מבאס למועדון שמקווה לשים את הפציעה הספציפית הזאת מאחוריו". כזכור, בלייק גריפין נפצע בכף ידו בשנה שעברה אחרי שהיכה איש צוות, ונעדר תקופה ממושכת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא תפס אותי לא מוכן, למעשה רק רציתי לרוץ להתקפה והבחור פשוט היכה אותי". קוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully