וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג חתם רשמית לעונה באסטודיאנטס: "תודה למכבי, היה מדהים"

עוד פליט צהוב מגיע לספרד: הגארד בן ה-27, שאמור להיות הסקורר הבולט של קבוצת התחתית, נפרד ממכבי תל אביב: "תודה על התמיכה". החתמה מעניינת למלאגה: ריי מקולום מצטרף. קווין סראפין בדרך לברצלונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אסטודיאנטס אומרת ברוך הבא ללנדסברג/מערכת וואלה, צילום מסך

עוד פליט מכבי תל אביב מצא קבוצה חדשה. סילבן לנדסברג חתם היום (שלישי) רשמית לעונה באסטודיאנטס, ובכך הפך לשחקן השלישי שעזב את הצהובים הקיץ וחתם בליגה הספרדית אחרי גל מקל ודי ג'יי סילי שחתמו בגראן קנאריה. מכבי תל אביב התירה את חוזהו של לנדסברג (27, 1.98) שהיה חתום לעונה נוספת, ובכך הוא עזב את הצהובים אחרי חמש שנים. אסטודיאנטס לא נמנית על אריות הליגה, ובעונה החולפת היא סיימה במקום ה-11, שהותיר אותה מחוץ לפלייאוף. הוא יחליף בקבוצה את הסקורר המגוון אדווין ג'קסון, שעבר לליגה הסינית.

בעונה החולפת מעמדו של לנדסברג בקבוצה ירד משמעותית. הוא סיים את העונה עם ממוצע של 7 נקודות ו-1.1 ריבאונדים למשחק ביורוליג, ובליגת העל שיפר מעט את המספרים עם 9.4 נקודות ו-2.7 ריבאונדים.

לנדסברג העלה פוסט באינסטגרם: "אני רוצה להודות לכל אוהדי מכבי תל אביב על התמיכה שקיבלתי בחמש השנים האחרונות במועדון. היה מסע מדהים, תודה לכולכם. יאללה מכבי".

קווין סראפין, ניו יורק ניקס. AP
בדרך לברצלונה. סראפין/AP

עוד חדשות מאירופה

* החתמה מעניינת למלאגה: ריי מקולום, שהראה ניצוצות בעונה שעברה בסקרמנטו ושיחק בעבר גם בסן אנטוניו, ממפיס ודטרויט (154 משחקים בסך הכל ב-NBA עם ממוצע קריירה של 6 נקודות), חתם לעונה. הרכז (1.91, 26) מגיע ליבשת הישנה לראשונה בקריירה.

* הסנטר הצרפתי קווין סראפין נחתך רשמית מאינדיאנה, ועל פי דיווחים ברצלונה קרובה מאוד להחתימו לשתי עונות.

* אנדרו גאודלוק העניק ראשון כשחקן מילאנו, והיו לנו כמה דברים מעניינים לומר על העונה שעברה במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully