וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו זעם על השופט: "אני פה רק כי קוראים לי כריסטיאנו רונאלדו"

כוכב ריאל מדריד נראה זעוף בדיון המקדמי בנוגע לעבירות המס בהן הוא מואשם. בספרד מדווחים שאין בכוונתו להתפשר על הסדר טיעון כמו ליאונל מסי, אלא "ללכת עד הסוף", גם במחיר של עונש חמור יותר

AP

כריסטיאנו רונאלדו מתכוון "ללכת עד הסוף" כדי לנקות את האישומים נגדו בפרשת העלמת המס. כך מדווחים הבוקר (שלישי) בכלי התקשורת בספרד. אמש העיד כוכב ריאל מדריד במשך שעה וחצי בפני בית המשפט המקומי במדריד והשיב לכל השאלות בנוגע לחקירה המתנהלת נגדו, במסגרתה העלים כביכול מס בהיקף של 14.7 מיליון בין השנים 2011 ל-2014.

אחרי שסירב לשוחח עם כלי התקשורת המרובים שהגיעו לבית המשפט לאחר הדיון, הפורטוגלי פרסם הצהרה רשמית באמצעות עורכי דינו. "מעולם לא הסתרתי דבר בהצהרות המס שלי וכמובן שלא התכוונתי להלבין מס", אמר. "הרשויות בספרד יודעות כל פרט על ההכנסות שלי, כי זה באופי שלי לדווח על הכל. גם היועצים שלי קיבלו את אותן החיות: הכל מעודכן ומשולם בזמן, כי אני לא רוצה להיכנס לצרות".

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו העיד במשך כשעה וחצי בנושא העלמת המס
בספרד מדווחים: רונאלדו לא רוצה את קיליאן אמבפה בריאל מדריד
אחרי ההפסד בקלאסיקו: במדריד תקפו את היכולת של ריאל

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
אין פשרות. רונאלדו/GettyImages

בכל אופן, בדלתיים סגורות רונאלדו נשמע הרבה פחות רגוע ומפויס. בתקשורת הספרדית דווח כי הוא "נראה עצבני ומתוח" במהלך הדיון, ואף העיר לשופט מספר פעמים. רונאלדו טען באוזניו כי "אם לא היו קוראים לי כריסטיאנו רונאלדו, לא הייתי יושב פה. כל זה קורה בגלל שאני כריסטיאנו רונאלדו".

בניגוד לליאונל מסי, שהתפשר על הסדר טיעון בנוגע לאישומי המס שלו, רונאלדו ככל הנראה לא מתכוון לוותר, מה שעלול לסכן אותו בענישה חמורה יותר. התובע צפוי לדרוש עונש מקיסימלי של 15 שנות מאסר וקנס בגובה 75 מיליון יורו, אולם תקדימי העבר מוכיחים שזו בקשה מוגזמת מאוד (גם עונש המאסר בספרד מומר לעבודות שירות במקרה שמדובר באדם ללא רישום פלילי קודם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully