וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו העיד במשך כשעה וחצי בנושא העלמת המס

הפורטוגלי עבר יום מעט שונה בבירת ספרד. הוא צפוי להצטרף לאימוני קדם העונה של ריאל מדריד ביום שבת. על פי החקירה, השחקן מואשם בהעלמת מס של 14.7 מיליון יורו בין השנים 2011 ל-2014

AP

לפני שיצטרף לאימוני קדם העונה של ריאל מדריד ביום שבת, ציפה לכריסטיאנו רונאלדו יום מעניין היום (שני) כאשר בשעה 12:30 שעון ישראל, הוא התייצב בבית המשפט המקומי במדריד והעיד במשך כשעה וחצי בפרשת העלמת המס. על פי החקירה, הפורטוגלי מואשם בהעלמת מס של 14.7 מיליון יורו בין השנים 2011 ל-2014. רונאלדו לא הסכים לדבר עם התקשורת, ומקורביו סיפרו שהוא יוציא הצהרה בכתב בקרוב. הוא נראה נינוח ורגוע וכעת התקשורת הספרדית ממתינה לדיווחים נוספים.

הסיפור של CR7 התחיל לפני 13 שנים, כאשר השחקן חתם במנצ'סטר יונייטד וסידר מבנה מסודר של אנשים שמטפלים בענייני המס שלו. כשהפורטוגלי עבר למדריד ב-2008, השחקן שינה את השיטה, והעביר את הכסף בצורה ישירה וזו הייתה, על פי רשויות המס בספרד, עבירה. ההגנה תעבוד על סעיף שנוגע ב"פער קריטריונים" כדי לנסות ולהוציא את רונאלדו מהתסבוכת.

אם השופט ישוכנע שיש הוכחות לפשע, הפורטוגלי צפוי להיענש. אם השופט לא ישוכנע שמדובר בפשע אך יראה לנכון להמשיך לחקור את המקרה, הוא יקבע תאריך למשפט.

בנושא אחר, על פי "דייריו גול", רונאלדו לא חפץ במעברו של קיליאן אמבפה לריאל מדריד משום שהוא חושש לאבד את מעמדו ככוכב הגדול של הקבוצה ויקטין את סיכוייו לזכות פעם נוספת בבאלון ד'אור.

עוד בנושא:

סרחיו ראמוס: "החלפתי חולצה עם ניימאר, מקווה שזו האחרונה שלו בבארסה"
דיווח: ריאל מדריד סיכמה על רכישת קיליאן אמבפה תמורת 180 מיליון יורו
זינדין זידאן הודה: "הסגל שלנו נחלש, חסר לנו חלוץ"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
רוצה לחזור להתעסק אך ורק בכדורגל. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully